rss

Extinderea portofoliului: BMW Group achizitioneaza marca ALPINA

  1. 19/03/2022
    Vezi toate fotografiile (1)

    BMW Group saluta o noua completare a portofoliului sau, deoarece marca ALPINA devine parte a companiei. BMW Group isi va asigura drepturile asupra marcii ALPINA - aducand si mai multa diversitate propriei game de automobile de lux. BMW AG si ALPINA Burkard Bovensiepen GmbH + Co. KG au ajuns la un acord in acest sens care va asigura viitorul pe termen lung al marcii ALPINA, precum si al Burkard Bovensiepen GmbH und Co. KG.
    Incheierea tranzactiei este inca supusa diferitelor conditii legale - in special, aprobarii de catre autoritatile antitrust responsabile. Acordul de cooperare de lunga durata, care a fost prelungit cu inca cinci ani la sfarsitul anului 2020, va expira la 31 decembrie 2025. Ambele parti au convenit sa nu dezvaluie nici un detaliu financiar. Nu vor fi achizitionate actiuni ale companiei.Peste o jumatate de secol, BMW si producatorul de serie mica de la Buchloe, in vecinatatea orasului München, au stabilit o cooperare stransa construita pe cel mai inalt nivel de incredere. Acum, transformarea industriei auto intra intr-un nou capitol.
    "Industria auto se afla in mijlocul unei transformari de anvergura catre mobilitatea durabila. Din acest motiv, modelele de afaceri existente trebuie reexaminate in mod regulat. De peste 50 de ani, firma din Buchloe a demonstrat cum sa ofere un automobil distinct de cea mai buna calitate printr-o atentie meticuloasa la detalii. De asemenea, BMW Group este condus de aceeasi pasiune pentru automobilele fascinante. De aceea, ne lansam acum intr-un nou capitol in parteneriatul nostru de lunga durata. Dobandirea drepturilor de marca ne va permite sa modelam cursul pe termen lung al acestui brand plin de traditie. Suntem incantati sa uram bun venit brandului ALPINA in familia BMW", a declarat Pieter Nota, membru al Consiliului de Administratie, responsabil pentru clienti, marci si vanzari.
    Transformarea catre mobilitate electrica si cresterea reglementarilor la nivel mondial - in special legislatia privind emisiile, validarea software-ului si cerintele pentru sistemele de asistare si monitorizare a conducatorului - au ca rezultat riscuri semnificativ mai mari pentru producatorii de serie mica. Conducerea ALPINA Burkard Bovensiepen GmbH + Co. KG abordeaza acest lucru printr-o realiniere strategica care va asigura viabilitatea pe termen lung a operatiunilor din Buchloe.
    Andreas Bovensiepen, codirector general al ALPINA Burkard Bovensiepen GmbH + Co. KG, explica: "Am recunoscut provocarile cu care se confrunta industria de automobile de la inceput si acum stabilim drumul potrivit pentru ALPINA si pentru firma noastra de familie, BOVENSIEPEN. Acesta marcheaza inceputul unui nou capitol. Atat marca ALPINA, cat si compania noastra sunt extrem de dezirabile. Am luat decizia constienta de a nu vinde ALPINA oricarui producator, deoarece BMW si ALPINA au lucrat impreuna si au avut incredere unul in celalalt de zeci de ani. De aceea, este decizia corecta din punct de vedere strategic ca marca ALPINA sa fie gestionata de BMW Group in viitor."
    Cooperarea va continua - dar intr-o forma diferita: compania detinuta de familia Bovensiepen va continua sa-si foloseasca competenta inginereasca in dezvoltarea, fabricarea si vanzarea automobilelor BMW ALPINA in cadrul cooperarii existente pana la sfarsitul anului 2025. Acest lucru are ca rezultat modificari extinse pe care automobilele BMW de baza le primesc de la echipa ALPINA - inclusiv motorul si transmisia, precum si sasiul, aerodinamica si echiparea interioara. Automobilele BMW ALPINA sunt preasamblate pe liniile de productie BMW inainte de asamblarea finala a masinilor, care are loc in atelierele din Buchloe, cuprinzand si interioare individuale construite dupa specificatiile clientului.
    Activitatea de service, piese si accesorii pentru portofoliul de automobile BMW ALPINA existent si vechi va continua pe termen lung la locatia din Buchloe. Nu vor exista modificari ale colaborarii postvanzare existente. Ca parte a unei cooperari strategice intre cele doua companii, va exista o extindere suplimentara a afacerii existente de servicii de dezvoltare pentru BMW din Buchloe. De asemenea, afacerea cu vinuri care face parte din firma de familie va fi neafectata.
    "BMW si ALPINA se potrivesc perfect! Marca ALPINA s-a maturizat alaturi de BMW in ultimii 50 de ani si are tot ce este necesar pentru ca inima unui cunoscator de automobile sa bata mai repede in intreaga lume. Gaseste echilibrul potrivit intre sportivitate cultivata, lux si exclusivitate. Suntem incantati sa achizitionam drepturile de marca inregistrata asupra ALPINA si sa adaugam noi automobile care capteaza ADN-ul in portofoliul BMW", a declarat Jens Thiemer, vicepresedinte executiv BMW pentru clienti si marca.
    2021 a fost cel mai de succes an din istoria ALPINA Burkard Bovensiepen GmbH + Co. KG. Construind pe aceasta baza solida, afacerea de familie se va realinia strategic in viitor pentru a aborda provocarile de reglementare si schimbarile tehnologice din industrie. Acest lucru va asigura locatia din Buchloe pe termen lung.
    "Vom continua munca tatalui nostru si vom investi in numele BOVENSIEPEN la fel de cunoscut. Prin competenta noastra si standardele inalte de calitate, vom aduce pe piata alte oferte mobile convingatoare in viitor", explica codirectorul Florian Bovensiepen: "Fara angajatii nostri creativi, extrem de capabili si loiali, povestea de succes a ALPINA nu ar fi fost posibila. Ne bazam pe puterea companiei noastre, a echipei noastre si a familiilor noastre pentru a pivota la momentul potrivit. in acelasi timp, recunoastem, impreuna cu BMW Group, responsabilitatea noastra sociala fata de forta de munca si vom face tot posibilul pentru a amortiza impactul potential rezultat din aceasta reorganizare."
    Vanzarea drepturilor de marca catre BMW si intreruperea rezultata a actualului program de automobile ALPINA la sfarsitul anului 2025 vor avea implicatii pentru locurile de munca existente la locatia din Buchloe. in urmatorii ani, BMW va sprijini ALPINA cu ajustarile necesare la nivelul fortei de munca de la locatia din Buchloe. Pana la sfarsitul anului 2025, BMW va colabora cu ALPINA pentru a le oferi acelor angajati care nu vor putea continua sa lucreze la Buchloe o noua pozitie in cadrul BMW Group si, de asemenea, sa ii ajute sa gaseasca noi locuri de munca la furnizori si parteneri de dezvoltare.
    ALPINA Burkard Bovensiepen GmbH + Co. KG, un producator german de automobile cu sediul in Buchloe, a fost infiintata oficial la 1 ianuarie 1965. ALPINA a fost activa in tuning si motorsport BMW din anii '60 si a inceput sa produca autoturisme bazate pe produsele BMW AG in 1978. Din 1983, compania cu sediul in Buchloe (districtul Ostallgäu din Bavaria) este inregistrata ca producator oficial de automobile la Autoritatea Federala Germana de Transport Auto din Flensburg si are aproximativ 300 de angajati. Aproximativ 2.000 de automobile au fost produse in Buchloe in 2021. Pe langa Germania si Europa, Japonia, SUA si Orientul Mijlociu sunt, de asemenea, piete importante pentru ALPINA. Al doilea domeniu principal de activitate al companiei de familie este afacerea cu vinuri ALPINA. incepand cu anul 2021, automobilele BMW ALPINA pot fi comandate si in Romania cu sprijinul retelei de dealeri autorizati BMW.

    Vizualizari: 475
    Peugeot 308

    Peugeot 308

    Pret: 8.500 EUR, An: 2016, Kilometri: 203.500 detalii »

    Toate anunturile »