© 2025 Auto.ro
Testul de impact frontal cu o bariera nedeformabila, defazat cu 25%, va fi adoptat din 2015 si de EuroNCAP, dupa ce noua gaselnita a americanilor de la IIHS a dezvaluit rezultate controversate in randul producatorilor auto premium precum Mercedes si Audi.
Noul test de siguranta introdus de IIHS, care a avut rezultate cel putin surprinzatoare, va fi introdus si de EuroNCAP, din 2015, timp in care producatorii auto se pot pregati pentru a face fata noii provocari.
Testul de impact frontal cu bariera nedeformabila suprapusa peste un sfert din masina, la o viteza de 64 km/h, simuleaza situatiile in care autovehiculul se loveste de un pom, un stalp sau un alt vehicul frontal, in proportie de 25%. Potrivit IIHS, 25% dintre accidentele ce au loc in SUA au loc dupa acest scenariu.
Americanii de la IIHS au supus la noul test 11 modele premium (TL, Acura TSX, Acura TSX Sport Wagon, Volvo S60, BMW Seria 3, Lincoln MKZ, Volkswagen CC, Audi A4, Mercedes-Benz C-Klasse, Infiniti G, Lexus ES 350 si Lexus IS 250/350), dintre care doar trei au obtinut rezultate acceptabile.
De partea cealalta, modelele Lexus, Mercedes-Benz C-Klasse si Audi A4 au primit calificativul "Poor", fapt ce a iscat o serie de reactii negative din partea constructorilor auto.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania