Tunerul german specializat in produsele companiei din Zuffenhausen
prezentase deja in vara acestui an un Porsche 911 Turbo echipat cu un
motor dus in 580 CP, masina pe care o botezase, simplu, TechArt 997
Turbo.
Acum insa baietii din Leonberg s-au decis sa instaleze o pereche de
turbine mai mari si sa monteze produsul rezultat sub capota lui 911
Turbo Cabrio, o miscare care, probabil, vine sa rezolve prolema
greutatii suplimentare a decapotabilei Porsche.
In urma modificarilor au rezultat 630 CP (pe langa turbocompresoarele de dimensiuni sensibil
mai mari, TechArt
a mai montat un sistem de admisie din fibra de carbon, un filtru de aer
sport, un set de intercoolere speciale si o evacuare din otel
inoxidabil custom), buni pentru o acceleratie de la 0 la 100 km/h in numai 3,5 secunde si pentru o viteza maxima de 345 km/h.
In urma unui calcul simplu, rezulta ca acest Porsche este unul din cele mai negre cosmaruri ale lui Lamborghini Murcielago LP640 Roadster,
care probabil va fi si depasit pe circuite in caz ca persoanele ce-si
vor dori un TechArt 997 Turbo Cabriolet vor opta pentru kit-ul Aerokit II, menit sa scada rezistenta la inaintare a masinii si, concomitent, sa mareasca forta deportanta in zona puntii spate.
|
|