rss

Electric! Start precomenzi MINI Cooper SE in Romania

  1. 03/09/2019
    Vezi toate fotografiile (1)

    Noul MINI Cooper SE, primul model electric de serie mare al marcii britanice, se pregateste pentru debut si este acum disponibil pentru precomenzi in Romania. Productia noului model incepe la finalul acestui an la fabrica BMW Group din Oxford, Marea Britanie, startul livrarilor fiind programat pentru primul trimestru al anului viitor.

    Clientii din Romania isi pot rezerva deja modelul printr-un avans de 1500 de euro. Precomanda se poate face printr-o solicitare on-line sau direct la dealerii autorizati ai marcii.

    Nivel de pret comparabil cu MINI Cooper S, fara a lua in calcul programul “Rabla Plus”
    Noul MINI Cooper SE este disponibil cu un pret de pornire de 33.082€ cu TVA inclus (27.800€ fara TVA), fara a considera programul “Rabla Plus” al Guvernului Romaniei. Noul model vine cu o gama foarte larga de echipamente in standard, care sustin functionarea intr-un mod electric, inclusiv sistemul eficient de incalzire pe baza de pompa de caldura, navigatie Connected Navigation sau sistemul de incarcare de putere mare (AC – 11 kW, DC – 50 kW). Comparativ cu un model MINI Cooper S la aceeasi configuratie, noul MINI Cooper SE este cu numai 2000 de euro mai scump (pretul cu TVA), fara a include insa beneficiile prin programul „Rabla Plus”.

    Solutii tehnologice si constructive pentru performante de exceptie
    Noul MINI Cooper SE este sustinut de o baterie cu o capacitate neta de 28,9 kWh si asigura o autonomie de 235-270 km. Motorul electric ofera 135 kW/184 CP si 270 Nm, asigurand o acceleratie 0 – 100 km/h in numai 7.3 secunde.

    Cu o masa la gol de 1.365 de kilograme, modelul cu propulsie pur electrica este mai greu cu doar 145 de kilograme fata de MINI Cooper S (3 usi) cu transmisie Steptronic. Bateria este integrata in podeaua noului model, astfel incat spatiul interior si pentru bagaje nu este afectat.

    Cu un centru de greutate care este mai coborat cu cel putin 30 de milimetri fata de MINI Cooper S, distributia optima a maselor ajuta noul MINI Cooper SE sa obtina un nivel de dinamica in viraje care este unic in segmentul automobilelor mici. Performantele dinamice sunt sustinute si de noul sistem ABR pentru controlul patinarii rotilor fata, care debuteaza astfel al marca MINI. Acest sistem de control al patinarii, conceput special pentru livrarea spontana a puterii oferita de motoarele electrice, duce la calitati superioare de condus in orice conditii de drum. Pentru raspuns de pana la 3 ori mai rapid fata de unul conventional, o  unitate de control dedicata, amplasata in zona puntii fata, este dedicata functiilor ABR. Acest lucru optimizeaza perceptibil tractiunea la demaraj si stabilitatea la condus atat in modul de generare a energiei la franare, cat si la accelerare la iesirea din virajele stranse.

    Noul MINI Cooper SE, principalele detalii
    - Primul MINI si primul automobil din segmentul premium al clasei mici cu propulsie pur electrica.
    - Motorul electric ofera 135 kW/184 CP si 270 Nm.
    - Bateria litiu-ion cu o capacitate bruta de 32,6 kWh / 28.9 kWh capacitate neta permite o autonomie de 235-270 de kilometri - fara constrangeri in ceea ce priveste volumul portbagajului.
    - Poate fi incarcat la o sursa casnica, la wallbox sau la statiile de incarcare publice, incarcare rapida cu curent continuu posibila pana la 50 kW. Pachetul de incarcare de putere mare (AC si DC disponibil standard).
    - Agilitate remarcabila datorita livrari spontane a puterii, centrul de greutate coborat, tractiune fata si limitare a patinarii rotii in apropierea actuatorului.
    - Acceleratie de la 0 la 60 km/h in 3,9 secunde si de la 0 la 100 km/h in 7,3 secunde.
    - Design caracteristic pentru MINI Hatch (3 usi) cu accente specifice modelului.
    - Elemente de control si afisare specifice modelului in interior.
    - Regenerarea energiei poate fi configurata pe doua niveluri pentru un sentiment individual al pedalei.
    - Echiparea standard include faruri LED, aer conditionat pe doua zone, incalzire cu tehnologie de pompa de caldura, incalzire auxiliara, frana de parcare electrica si Connected Navigation.
     
    Toate detaliile de consum de energie, emisii CO2 si autonomie sunt valori provizorii. Informatiile au fost calculate deja pe baza noului ciclu de testare WLTP si adaptate la NEDC in scop comparativ.

    Vizualizari: 1417