rss

Dubla premiera: BMW Group este pentru prima data partener oficial al Festivalului International de Film de la Cannes, BMW i7 pentru prima data prezent oficial pe sosele

  1. 14/05/2022
    Vezi toate fotografiile (1)

    Emotie pe covorul rosu de peste trei sferturi de secol pe Coasta de Azur. Cand cea de-a 75-a editie a Festivalului International de Film de la Cannes va avea loc intre 17 si 28 mai 2022, BMW va juca un rol proeminent: pentru prima data BMW Group intra intr-un parteneriat cu cel mai renumit festival de film si arta din lume si va oferi flota oficiala a festivalului cu 163 de automobile electrificate.
    "Parteneriatul cu BMW indica exact directia in care Festivalul International de Film de la Cannes ar dori sa se dezvolte pentru a-si indeplini responsabilitatea fata de provocarile climatice", explica Samuel Faure, responsabil pentru parteneriatele festivalului. "BMW este un brand emblematic care a fost foarte prezent in multe filme de zeci de ani, simbolizand eleganta, performanta si luxul, fiind totodata unul dintre pionierii electrificarii. Am observat o cerere puternica de automobile electrice in timpul festivalului in ultimii ani, iar in BMW am gasit in sfarsit un partener care sa o indeplineasca.”
    Ca parte a noului parteneriat, BMW ofera oaspetilor internationali, VIP-urilor si partilor interesate oportunitatea unica de a experimenta flota extinsa de automobile electrice premium. BMW Group se va ocupa de transferurile intre aeroport, diverse locatii ale evenimentelor si hoteluri cu modele interesante si variate precum BMW iX, BMW i4 sau BMW iX3.
    Primul automobil cu un cinematograf integrat
    Vedeta auto de pe covorul rosu va fi noul BMW i7, care va putea fi admirat pe sosea pentru prima data de la premiera mondiala din 20 aprilie. Trei exponente ale acestui sedan electric vor fi pe drumurile din oras, in timp ce unul va fi expus in salonul de la intrarea unui hotel de pe legendarul Boulevard de la Croisette. BMW i7 defineste un nivel complet nou de design si tehnologie de varf. Ca nici un alt automobil BMW inainte, reprezinta o noua intelegere a luxului, care include experienta exclusiva a pasagerilor, precum si digitalizarea avansata si dezvoltarea durabila de-a lungul intregului lant de valori.
    Cu propulsia puternica si silentioasa a celor doua motoare electrice de pe puntea fata si spate, BMW i7 ofera o placere de a conduce definita si prin lux, cu zero emisii si o autonomie de pana la 625 de kilometri, conform ciclului de testare WLTP. Punctul culminant din interior este BMW Theatre Screen, un afisaj panoramic de 31,3 toli (79,5 cm), in format 32:9, cu rezolutie 8K, care se extinde din tapiteria plafonului si transforma al doilea rand de scaune intr-un lounge de cinema exclusivist. Iubitorii de cinema isi pot apela propriul streaming video si programul de filme preferat in drumul lor prin orasul festivalului si se pot bucura de divertismentul in masina al viitorului.
    "Festivalul de film si BMW i7 cu ecranul sau mare de cinema se potrivesc perfect si se completeaza unul pe celalalt, mai ales ca angajamentul nostru fata de industria cinematografica are o traditie lunga", a declarat Jens Thiemer, vicepresedinte executiv BMW AG pentru clienti si brand, in descrierea noului parteneriat. "De asemenea, Festivalul International de Film este o platforma importanta pentru noi, deoarece grupul nostru tinta este chiar aici. Este parte din pasiunea noastra sa oferim mai multa dezvoltare durabila si lux festivalului prin flota noastra electrica."
    De peste 30.000 de ori, automobilele BMW au impresionat pe marele ecran: au aparut in filme si documentare de-a lungul anilor, contribuind la recunoasterea mondiala a marcii. Numeroasele aparitii ale sedanurilor BMW Seria 7 si Seria 5 in thrillere de spionaj sunt de neuitat. Modelele BMW M din franciza Mission Impossible sunt intotdeauna o priveliste impresionanta de vazut. Si in productiile proprii recente, precum filmul de Craciun din 2021 sau reclama pentru Super Bowl din 2022, BMW iX apare alaturi de vedetele de la Hollywood. Nu exista nici o indoiala: daca ai fost la Hollywood, te vei simti ca acasa pe covorul rosu de pe Coasta de Azur.

    Vizualizari: 572