© 2025 Auto.ro
Industria auto americana se afla in cel mai mare impas din istoria recenta, insa asta nu ii impiedica pe tunerii de peste Atlantic sa opereze muscle-car-uri eliberate pe sosele inainte sa se ajunga aici.
Camaro a fost masina oficiala la SEMA, insa o buna parte din cei implicati pe piata aftermarket au ales sa se ocupe de Dodge Challenger, printre acestia facand parte si baietii de la ProCharger.
De fapt, respectiva companie si-a facut renume pe “spinarea” celor de la Classic Design Concepts, care au prezentat la salonul organizat in Sin City doua modele Challenger cu caroserie widebody. Unul dintre acestea era echipat cu un compresor mecanic ProCharger, care poate ridica puterea coupe-ului cu cel putin 150 CP.
Asadar, totalul poate ajunge fara probleme la vreo 575 de caluti, asta daca nu cumva cineva ii roaga pe cei de la ProCharger sa instaleze un kit din Stagiul 2 – sensibil mai puternic decat cel de baza.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania