Vezi toate fotografiile (1)
Cam aceasta este situatia actuala a supercar-ului anuntat de
DiMora Motorcar inca de anul trecut, ce ar fi trebuit sa intre in competitie cu
Maybach si
Rolls Royce in numai doi ani.
Natalia, un adevarat
“pachebot” ultraluxos pentru sosea, ar urma sa coste aproximativ
2 milioane de $, de peste trei ori mai mult decat advesarii sai si aproximativ la fel de mult ca un
Bugatti Veyron.
Deocamdata, ultimele vesti despre uriasul cu
motor V16 vin pe filiera anuntarii unui parteneriat tehnic intre
DiMora si
Brembo, ultimii urmand a pune la punct un
sistem de franare special pentru o masina care va dezvolta nu mai putin de
1.200 CP.
Wayne Rogers, seful diviziei americane a celor de la Brembo, a declarat chiar ca in aceste momente se lucreaza deja la acest
sistem destul de complicat, pentru ca “
cel mai rapid sedan de lux din lume are nevoie de
cele mai bune frane din lume”.
Totusi, in ciuda acestor vorbe incurajatoare, exista inca unele suspiciuni privind finalizarea unui
proiect care se anunta extrem de costisitor, mai ales pentru o companie atat de mica.
La drept vorbind,
Bugatti a avut nevoie de toate resursele lui
Volkswagen pentru a-l termina pe
Veyron, si, precum bine se stie, germanii au suferit mult din acest punct de vedere si inca pierd bani seriosi cu
supercar-ul de 1.001 CP.
In plus, DiMora isi numeste partenerii drept “sponsori” (printre ei, si un serviciu postal) si
nici macar o singura fotografie reala nu a fost facuta pana acum.
Totusi,
Alfred DiMora, omul din spatele proiectului, pretinde ca masina este tot mai aproape de finalizare si ca deja are
17 comenzi ferme (ceea ce inseamna ca avansul a fost deja incasat). De dragul spectacolului, sa speram ca nu-s povesti…