© 2025 Auto.ro
Uneori, cineva se poate indragosti atat de tare de propria masina sau chiar de motorul respectivei masini, incat va face orice pentru a-l scoate in evidenta.
Este cazul unui oarecare american pe nume David Morad, care s-a gandit sa scoata uriasul diesel Duramax V8 de sub capota camionetei sale si sa il monteze pe o masina mai mica si mai usoara. De exemplu, un Buick GNX.
Munca nu a fost deloc usoara. Mai intai, planul a fost sa construiasca masina in jurul motorului, cumparand toate piesele pe care le putea gasi prin zona. Apoi, a achizitionat un Buick Regal care urma sa aiba rol de cobai pentru transformarile ulterioare, dar masina nu a ajuns niciodata acasa, autodistrugandu-se pe drum.
A urmat planul B: cumpararea unui Oldsmobile diesel din 1981, taierea masinii in doua pentru putea fi sudata partea din spate a unui Buick Regal si bifarea unei liste enorme de modificari majore.
Asadar, ceea ce aveti acum in fata ochilor nu este tocmai un GNX, ci mai degraba un Frankenstein mecanic realizat cu ajutorul componentelor unor "donatori" mai mult sau mai putin "morti". Ce mai conteaza ca arata ca desenat de un copil de 5 ani: chestia asta face sfertul de mila in vreo 12 secunde si consuma doar 7,8 litri/100 km in regim combinat.
Iar daca asta nu-i va face pe ochelaristii “abonati” la masini gen Toyota Camry sa-si bage toata mana-n gat, nu stim ce altceva ar putea...
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania