rss

Design nou, nume nou: model de camuflaj atractiv cu elemente traditionale pentru BMW M Hybrid V8

  1. 25/06/2022
    Vezi toate fotografiile (3)

    Inaintea fazei de teste pentru prototipul LMDh destinat sezonului 2023 din IMSA WeatherTech SportsCar Championship, BMW M Motorsport anunta numele, designul si un model de camuflaj atractiv pentru masina. BMW M Hybrid V8 va avea un aspect proiectat de BMW Group Designworks si omagiaza istoria BMW M Motorsport in America de Nord, definind in acelasi timp un viitor hibrid electric dinamic. Informatia-cheie pentru fani este ca prototipul este clar recunoscut ca o masina BMW M.
    Acest mesaj este reluat de Franciscus van Meel, director executiv al BMW M GmbH: "Cea mai critica sarcina si cea mai mare provocare pentru echipa de proiectare din programul LMDh a fost ca prototipul trebuie sa fie clar recunoscut ca masina BMW M Motorsport. Si pot sa spun asta tuturor fanilor, o singura privire este suficienta pentru a confirma ca BMW M Hybrid V8 este un BMW. Poarta in mod clar genele BMW M. Imi place, de asemenea, modelul de camuflaj, cu referintele sale la marea istorie a marcii in America de Nord. Felicitari departamentelor de design si aerodinamica de la BMW M Motorsport si Dallara pentru munca lor extraordinara. Abia astept sa vad BMW M Hybrid V8 pe circuit in curand."
    Semnul distinctiv al designului pentru BMW M Hybrid V8 este grila lata. In plus, se mandreste cu elemente de design tipic BMW M, cum ar fi logo-ul pentru a 50-a aniversare de pe capota, lumini BMW duble simbolice, lateralul dinamic al caroseriei, grafica geamurilor cu curba Hofmeister, oglinzile "carlig" M si stopurile. Modelul de camuflaj in care BMW M Hybrid V8 isi va finaliza testele contine multe elemente din cinci decenii de istorie a curselor auto din America de Nord. Imaginile masinilor de curse emblematice - BMW 3.0 CSL din 1976, BMW M1/C din 1981, BMW 320i Turbo din 1978, BMW GTP din 1986, BMW M3 E36 GTS-2, BMW Z4 GTLM si BMW M8 GTE - creeaza un mozaic grafic care ascunde forma BMW M Hybrid V8 pentru a mentine IP competitiva in timpul testarii de dezvoltare.
    "Misiunea echipei mele a fost sa faca BMW M Hybrid V8 sa arate ca un BMW si sa profite de orice oportunitate pentru a-l face sa functioneze ca unul pe circuit", a declarat Michael Scully, directorul BMW Group Designworks Global Automotive. "Designul isi are radacinile in ADN-ul BMW de performanta clara si eficienta, iar caracterul indraznet si hotarat al exteriorului invoca maiestria BMW in ceea ce priveste puterea turbo, acum unita cu un sistem de propulsie electric hibrid optimizat. Modelul de camuflaj sarbatoreste 50 de ani de M prin omagierea masinilor marete din istoria povestita a BMW in cursele IMSA, in timp ce ascunde in mod unic geometria si tehnologiile exterioare de avangarda ale BMW M Hybrid V8 in timpul fazei critice de dezvoltare pe circuit a proiectului. Daca te uiti cu atentie, vei descoperi mai multi castigatori ai cursei de 24 de ore Daytona, precum si prima masina IMSA GTP construita special din 1981, BMW M1/C. Dupa acest camuflaj va urma un model oficial care exemplifica dinamismul si entuziasmul competitiei cu propulsie electrica hibrid."

    Vizualizari: 246