© 2025 Auto.ro
		
		Desi in timpul conferintei de la Geneva Rossignolo a anuntat triumfator ca debutul noului Pantera va avea loc la Los Angeles, la sfarsitul anului 2011, iata ca micul producator auto nu mai are rabdare. Sportivul va face cunostinta cu publicul in septembrie la Salonul Auto de la Frankfurt.
Potrivit AutoBild, urmatorul produs  care va puncta renasterea casei De Tomaso, dupa SLC,  ar putea beneficia de un propulsor V8 cu o putere de 600 de cai, de provenienta General Motors. Autoturismul cu doua locuri va cantari aproximativ 1.200 kg, rezultat obtinut gratie utilizarii generoase a aluminiului.
In drumul catre succes un rol crucial il va avea raportul pret/performanta, cu atat mai mult cu cat absenta indelungata a brandului a facut sa se aseze praful in inimila fanilor. In plus, in acest segment concurenta este mare, iar De Tomaso va trebui sa ii faca fata.
Casa auto a fost fondata in 1959, la Modena, in nordul Italiei, de catre fostul pilot de curse argentinian Alejandro de Tomaso. Producatorul auto a intrat in faliment in 2004, la un an de la moartea lui De Tomaso.
Brandul a cunoscut celebritatea datorita sportivelor cu design atractiv din anii ’60-’70. Dintre acestea amintim memorabilele Vallelunga (1963), Mangusta (1966) sau Pantera (1970).
									Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
								
							
									Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
								
							
									Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
								
							
									Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
								
							
									Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
								
							
									Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania