rss

De la 27.250 €: Noul Opel Grandland, disponibil la comanda in Germania

  1. 25/07/2021
    Vezi toate fotografiile (3)

    Noul Opel Grandland este acum disponibil in Germania - cu un design nou, tehnologii inovative si un portofoliu de sisteme de propulsie extrem de eficiente, care includ variante hibride plug-in. Noul Grandland ofera sisteme de asistenta de ultima generatie si un nivel ridicat de confort, la un pret de pornire de 27.250 € in Germania (inclusiv TVA). Noul model prezinta cockpitul complet digital Pure Panel. Blocurile optice suplimentare includ sistemele optionale IntelliLux LED Pixel Light si Night Vision, care isi fac debutul pe Grandland.
    Comenzile pentru noul Grandland pot fi plasate incepand de astazi in Germania, iar primele modele vor iesi de pe linia de asamblare a uzinii din Eisenach, Germania, spre sfarsitul toamnei.
    "Noul Opel Grandland, nava noastra amiral din gama de SUV-uri, este acum disponibil pentru a fi comandat", spune Andreas Marx, seful Opel Germania. "Isi va incanta clientii, cu aspectul sau sportiv-elegant, atat la interior cat si la exterior, precum si cu cu sistemele de asistenta, disponibile pentru segmentele de piata superioare. Acestia pot opta pentru motoarele extrem de eficiente diesel sau benzina, precum si pentru variantele hibride plug-in puternice, cu sau fara tractiune integrala electrica. Toate la preturi accesibile."
    "Si Romania va deschide curand comenzile pentru noul model SUV. Noul Opel Grandland, va convinge prin tehnologiile de top, confortul ridicat, completate de performanta puternica si de designul pur si indraznet. Credem ca Noul Grandland va face o impresie puternica clientilor fideli si va atrage clienti noi catre marca", spune Nadia Pietreanu, Director Marketing si Comunicare - Trust Motors Import Autovehicule Importator unic Opel in Romania.
    Fiecare versiune Grandland este foarte bine echipata. Echipare standard include avertizare de coliziune frontala cu franare automata de urgenta, detectarea pietonilor, avertizare la parasirea accidentala a benzii de rulare, recunoasterea semnelor de circulatie si detectarea oboselii pentru cel de la volan, precum si cruise control cu limitator de viteza.
    Aspectul exterior al noului Grandland se distinge prin Opel Vizor. La interior, varianta entry-level ofera deja sistemul Pure Panel, care combina display-ul de 7 inch Driver Information Center cu un display digital color de aceeasi dimensiune, pentru a opera Apple CarPlay and Android Auto prin sistemul de infotainment multimedia.
    Chiar si in varianta entry-level Business Edition, disponibila pentru 27.250 €, sistemul de asistenta la parcare fata si spate, asistentul de parcare automata, camera pentru marsarier si sistemul de monitorizare a unghiului mort sunt incluse si cresc si mai mult siguranta. Pentru performante pe masura, Grandland este propulsat de un motor pe benzina cu injectie directa de 96 kW/130 CP si 1.2 litri.
    Cei care doresc sa conduca pur electric si astfel fara emisii, cu multa putere, pot alege una dintre cele doua variante hibride plug-in. Noul Grandland Hybrid poate fi comandat in Editie Business de la 44.290 € (numai 37.112 € cu bonusul german de mediu). 
    Opel Grandland Hybrid si Hybrid4
    Cu un motor turbo pe benzina de 1.6 litri si un motor electric care antreneaza rotile fata, Grandland Hybrid dezvolta o putere de 165 kW (224 CP) si pana la 360 Nm cuplu. Sistemul de propulsie al Grandland Hybrid ofera un motor de 1,6 litri turbo cu injectie directa, cu patru cilindri, de 133kW (180 CP), un motor electric de 81kW (110 CP) si o baterie litiu-ion de 13,2 kWh. Motorul electric este cuplat la o transmisie automata cu opt trepte de viteza, iar vehiculul accelereaza de la 0 la 100 km/h in 8,9 secunde. Grandland atinge o viteza maxima de 135 km/h cand este condus exclusiv electric. Viteza sa maxima este de 225 km/h.
    Grandland Hybrid4 combina puterea unui motor turbo pe benzina de 1.6 litri cu cea a doua motoare electrice, pentru o putere de pana la 221 kW (300 CP).
    Viteza maxima a versiunii Grandland Hybrid4 este 235 km/h cu o accelerare de 0-100 km/h, asemanatoare unei masini sport de 6,1 secunde. Unitatea electrica consta in doua motoare electrice pe puntea fata si spate. Puterea motorului electric fata este de 81kW (110 CP), iar a celui din spate, de 83kW (113 CP). Puterea sistemului totalizeaza 221kW (300 CP). Motorul electric fata transfera puterea rotilor din fata printr-o transmisie automata electrificata cu opt trepte. Al doilea motor electric si diferentialul sunt integrate in puntea spate, fapt care transforma Grandland Hybrid4 intr-un vehicul cu tractiune integrala permanenta optima. De asemenea, cuplul mare care caracterizeaza motoarele electrice este disponibil chiar de la prima apasare a pedalei de acceleratie, oferind tractiunea optima pe suprafetele cu aderenta limitata. 
    Cu Grandland Hybrid4, cel de la volan poate alege intre patru moduri diferite de conducere – "Hibrid", "Electric”, "Tractiune Integrala” si "Sport” – in functie de preferinte si necesitati. Modul „Hibrid” se axeaza pe optimizarea consumului de combustibil al vehiculului, permitand o autonomie de pana la 65-55  kilometri in ciclul WLTP.
    Franarea regenerativa capteaza energia cinetica in timpul decelerarii, care altfel ar fi disipata ca si caldura. Clientul poate alege intre doua moduri de recuperare, care transforma motoarele electrice in generatoare, astfel incat energia electrica sa fie trimisa in bateria de 13,2 kWh si stocata.
    Motoare eficiente, diesel si benzina
    In acelasi timp, clientii pot alege tipul de motorizare dorit, in functie de cerinte si preferinte individuale. Motoarele cu combustie care completeaza portofoliul noului Opel Grandland sunt de asemenea caracterizate de eficienta ridicata si consum redus. Motorul diesel de 1.5 litri si 96 kW/130 CP ofera 300 Newton metri cuplu maxim, de la 1.750 rpm si este disponibil cu o transmisie automata in opt trepte.
    Motorul din aluminiu cu injectie direct turbo pe benzina de 1.2 dezvolta de asemenea 96 kW/130 CP si livreaza cuplul maxim de 230 Newton metri de la numai 1.750 rpm. Motorul este disponibil cu o cutie manuala cu sase trepte sau transmisie automata cu opt trepte.
    Pure Panel, Night Vision, IntelliLux LED Pixel Light
    Doua ecrane mari unite intr-o singura unitate formeaza Opel Pure Panel. Acest cockpit complet digital, orientat catre cel de la volan, este intuitiv de operat si elimina o serie de butoane inutile. Sistemul combina cele mai recente tehnologii digitale si ofera cele mai importante informatii. In plus fata de display-ul de 12 inch Driver Information Centre, display-ul de 10 inch de pe consola centrala este de asemenea orientat catre conducatorul auto, care poate astfel sa se concentreze asupra condusului fara a-si lua privirea de la drum.
    Modelul SUV de top din gama Opel este acum echipat cu faruri adaptive IntelliLux LED® Pixel. Cele 168 elemente LED – 84 pe far, ca si la Insignia – au ca rezultat o adaptare perfecta a fasciculului de lumina in functie de situatia de conducere si imprejurimi, fara orbire pentru traficul din sens opus.  
    O alta tehnologie care creste si mai mult siguranta tuturor utilizatorilor drumului cand circula pe timp de noapte este Night Vision. Camera cu infrarosu a sistemului detecteaza oameni si animale cu pana la 100 metri in fata, pe baza diferentei de temperatura fata de imprejurimi si avertizeaza soferul.
    De asemenea nou, in combinatie cu transmisia automata, este si sistemul Highway Integration Assist. Folosind o camera video si senzori radar, sistemul combina diversi asistenti. Sistemul cruise control adaptiv mentine distanta fata de vehiculul din fata in functie de viteza setata, in timp ce pozitionarea activa pe banda de rulare mentine modelul Grandland in mijlocul benzii. Datorita functiei “Stop & Go”, Grandland reia automat rularea de pe loc.
    Aspect sigur si confort ridicat
    Aspectul exterior prezinta liniile clare tipice. Opel Vizor domina partea frontala, in timp ce numele Grandland si sigla Blitz a marcii sunt pozitionate in mijlocul hayonului. Mai multe accente sunt date de spoilere si panourile laterale, acum vopsite in negru lucios sau culoarea caroseriei, in functie de versiune, precum si de elementele de protectie a caroseriei, in negru lucios si argintiu.
    Scaunele ergonomice fata, certificate de “Aktion Gesunder Rucken e.V.” (“campanie pentru un spate sanatos”) sunt unice in clasa Grandland si ofera o gama larga de reglaje. In varianta cu tapiterie din piele se ofera incalzire si racire in scaune. Confortul este sporit si mai mult de cheia inteligenta “Keyless Open & Start” si de hayonul electric.
    Sistemul infotainment de top Multimedia Navi Pro asigura o calatorie deosebit de relaxanta. Incarcarea fara fir in consola centrala ofera o “realimentare” fara griji pentru smartphone-uri compatibile.

    Vizualizari: 1500