rss

Cresterea autonomiei pentru Audi e-tron 55 quattro: actualizare de soft pentru automobilele existente, produse in seriile de fabricatie ale anilor 2019/2020

  1. 31/10/2021
    Vezi toate fotografiile (1)

    Cei care detin un Audi e-tron din anii de fabricatie de serie 2019 sau 2020 pot acum calatori si mai departe cu bateria incarcata, deoarece un nou update de soft va extinde autonomia automobilului lor existent, adaugand un plus de pana la 20 de kilometri. Aceasta inseamna ca Audi nu creste continuu doar eficienta noilor sale modele, ci are grija si ca eficienta automobilelor Audi care circula deja pe sosele sa fie, de asemenea, optimizata. Actualizarea de soft este deja disponibila si poate fi instalata incepand de acum la centrele de service Audi.
    De asemenea, in acelasi timp cu premiera modelului e-tron Sportback, Audi a implementat in gama primului sau model de serie electric si o actualizare de tehnologie ce optimizeaza autonomia. Drept rezultat, automobilele Audi e-tron 55 quattro din anul de fabricatie de serie actual se pot deplasa pe o distanta de pana la 441 kilometri (conform ciclului WLTP) cu bateria incarcata. Alaturi de modificarile de hardware, si optimizarile aduse la soft au reprezentat un factor decisiv ce a contribuit la cresterea autonomiei.
    Producand efecte imediate, aceste optimizari ale soft-ului sunt oferite acum si pentru autoturismele existente. Printre alte optimizari, actualizarea extinde capacitatea de utilizare a bateriei de inalta tensiune. Astfel, bateria de 95 kWh cu care este echipat Audi e-tron 55 quattro asigura o putere utilizabila mai mare, 86 kWh, ceea ce se traduce printr-o crestere de autonomie. Actualizarea de soft aplicabila tuturor automobilelor Audi e-tron 55 quattro fabricate in productia de serie intre mijlocul lunii septembrie 2018 (an de serie de fabricatie 2019) si finele lunii noiembrie 2019 (an de serie de fabricatie 2020) poate fi instalata gratuit, incepand de acum, la partenerii de service Audi.
    Comanda eficienta a motorului, management termic optimizat
    Alaturi de capacitatea bateriei, noul soft optimizeaza si sistemul de comanda al motorului electric instalat frontal. In modul normal de conducere, motorul instalat pe puntea din spate este cel ce asigura propulsia. Pentru eficienta optimizata, motorul electric instalat in fata este acum aproape complet deconectat si dezactivat si doar atunci cand este nevoie de mai multa putere, vor intra in functiune ambele motoare. Astfel este posibila o exploatare si mai eficienta a avantajelor principale ale conceptului motorului asincron, adica operarea in paralel fara curent, fara ca aceasta sa cauzeze insa pierderi de tractiune.
    Totodata, actualizarea optimizeaza si racirea. Flexibilitatea ridicata a managementului sistemului termic, ce include patru circuite separate, regleaza cu eficienta si mai ridicata temperatura componentelor sistemului de inalta tensiune. Modificarea sistemului de comanda a permis reducerea fluxurilor in circuitul de racire, ceea ce reduce si consumul de energie. Sistemul de racire reprezinta baza incarcarii rapide in curent continuu, a unui ciclu indelungat de viata al bateriei si al performantelor dinamice constante, chiar si in conditii de sarcini ridicate.
    Un automobil excelent pentru uzul cotidian, cu cifre de vanzari, de asemenea, excelente
    Primul automobil 100% electric al marcii cu patru inele este produs in Bruxelles, inca de la finale anului 2018, la fabrica Audi cu amprenta neta neutra de carbon. In primavara anului in curs, modelul e-tron depasise deja 100.000 de unitati vandute. In Norvegia, modelul a fost anul trecut chiar cel mai bine vandut autoturism intre toate tipurile de sisteme de propulsie.
    Succesul modelului Audi e-tron se datoreaza in mare masura si faptului ca este potrivit pentru utilizarea in cotidian, deoarece alaturi de spatiul interior generos si de confortul exceptional, un rol decisiv il joaca si autonomia oferita de e-tron Sportback 55 quattro si e-tron 55 quattro (consum electric mixt in kWh/100 km: 25,9 - 21,5 (WLTP); 24,0 - 21,6 (NEDC); emisii mixte de CO2 in g/km: 0). Astfel, cele doua variante permit calatorii neintrerupte de pana la 453 kilometri (WLTP) si respectiv de pana la 441 kilometri (WLTP) (consum electric mixt in kWh/100 km: 26,1 - 22,2 (WLTP); 24,3 - 22,0 (NEDC); emisii mixte de CO2 in g/km: 0) cu bateria incarcata, ceea ce inseamna ca parcurgerea unor distante mari nu reprezinta nicio problema cu aceste masini.
    Audi e-tron se face remarcat si cu viteze de incarcare impresionante. in conditii ideale, automobilul are nevoie de mai putin de 10 minute pentru a se incarca la statiile de incarcare pentru o distanta de inca circa 110 de kilometri. Audi e-tron 55 quattro atinge nivelul de 80% dupa circa 30 de minute. Iar clientii serviciului e-tron Charging pot acum alege dintre cele peste 275.000 de puncte de incarcare din 26 de tari europene. Mai mult, functia e-tron de planificare a rutelor indica de fiecare data cea mai apropiata statie de incarcare. Sistemul asista soferul planificand sesiunile de incarcare in functie de necesar, atunci cand destinatia este situata in afara ariei autonomiei. Iar un algoritm inteligent calculeaza ce mai rapida ruta, luand in calcul si traficul si datele specifice rutei. In acest sens, sistemul are in vedere si stilul de condus  al soferului, calculeaza cat va dura sa se incarce automobilul si include toate aceste informatii in durata totala a calatoriei.

    Vizualizari: 1507
    Peugeot 308

    Peugeot 308

    Pret: 8.500 EUR, An: 2016, Kilometri: 203.500 detalii »

    Toate anunturile »