© 2025 Auto.ro
		
		
Marii constructori auto reduc drastic productia, concediaza salariati, discuta vanzarea unor marci sau analizeaza posibilitati de fuziune in urma celei mai severe crize financiare din ultimii 80 de ani, care a determinat o cadere fara precedent a vanzarilor in piata auto.
In statele dezvoltate, vanzarile de automobile deja inregistreaza prabusiri, care se extind treptat si catre economiile emergente, iar marii constructori auto se intrec in a lansa avertizari catre investitori si revizuiri negative ale tintelor de vanzari, venituri si profit.
Cele mai recente semnale ingrijoratoare vin din Japonia, unde Mitsubishi a decis sa reduca productia din uzinele locale cu 100.000 de unitati in urmatoarele cinci luni, iar cel mai mare constructor din lume, Toyota, companie considerata intr-o situatie excelenta, da semne ca ar putea inregistra primul declin al vanzarilor trimestriale din ultimii sapte ani, dupa scaderile de pe piata americana.
Totodata, concernul german Daimler, constructorul automobilelor Mercedes Benz, va intrerupe complet productia, potrivit presei locale, timp ce cinci saptamani in lunile decembrie si ianuarie, din cauza prabusirii dramatice a cererii.
Sursa: Mediafax  
									Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
								
							
									Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
								
							
									Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
								
							
									Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
								
							
									Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
								
							
									Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania