© 2025 Auto.ro
Cea de-a doua optiune la nivel de transmisie, al carui numar de trepte ramane un mister, va fi disponibila incepand cu anul viitor, se precizeaza intr-o declaratie facuta de un oficial al companiei sud-coreene.
Proiectata pentru a concura impotriva unor modele precum Ford Focus ST, Renault Megane RS sau Volkswagen Golf GTI, prima sportiva de clasa compacta din istoria Hyundai gazduieste in compartimentul motor o unitate 2.0 turbo.
Motorizarea in patru cilindri ascunsa sub capota versiunii i30 N, caci ea reprezinta subiectul principal al acestui material, este oferita de compania sud-coreeana in doua arome diferite la nivel de putere maxima - atat cu 250, cat si cu 275 CP.
Asemeni modelelor Ford Focus ST, Renault Megane RS, dar si Volkswagen Golf GTI, prima sportiva de clasa compacta din istoria Hyundai este disponibila la vanzare exclusiv intr-o varianta insotita de un sistem de tractiune fata.
Spre deosebire insa de doua dintre acestea, noua versiune i30 N nu dispune decat de o singura optiune la nivel de cutie de viteze, clientii masinii de origine sud-coreena fiind nevoiti sa se multumeasca cu o manuala in sase trepte.
Conform Hyundai, situatia se va schimba incepand de anul viitor, iar prima sportiva de clasa compacta din istoria companiei va primi si o transmisie automata cu dublu ambreiaj - si un numar inca necunoscut de rapoarte, daca te intrebai.
Din pacate, oficialul care a facut aceasta declaratie nu a dorit sa comenteze si daca planurile cu privire la dezvoltarea unei variante i30 N cu tractiune integrala, concurenta a modelului Ford Focus RS si Volkswagen Golf R au avansat...
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania