© 2025 Auto.ro
Raliul Brasovului ar putea fi anulat! Din cauza unui camion oprit cu o avarie mecanica pe probele speciale 4 si 5, cele doua speciale au fost anulate.
In acest moment se discuta daca se anuleaza sau nu tot raliul. Conform cu regulamentele federatiei si cele ale FIA, probele speciale trebuie sa aiba o lungime totala de minim 100 km si sa reprezinte minim 35% din lungimea totala a raliului (adica probe speciale + etape de legatura).
Fara cele doua treceri pe babarunca, nu se atinge acest barem minim. In mod normal, raliul ar trebui anulat, o decizie in acest sens urmand a fi luata in orele care urmeaza.
Revenind la cursa propriu-zisa, sa spunem ca, desi nu a castigat nici o proba, Claudiu David a mers bine, s-a aflat mereu in top si acum este lider in Raliul Brasovului dupa primele trei probe speciale.
Ziua a doua a raliului a inceput cu proba speciala Alpin (8,2 km), mai exact coborarea dinspre Poiana Brasov spre Rasnov.
Cel mai rapid pe acest segment a fost campionul en-titre, Dan Gartofan (4:47,7s), care a fost oprit cronometrul cu 0,8 secunde mai repede decat David si cu o secunda inaintea finlandezului Jarkko Miettinen.
A urmat apoi urcarea dinspre Rasnov spre Paraul Rece, adica proba speciala Rasnov (12,3 km), care a fost castigata de Miettinen.
Finlandezul de la Hiparion Rally Team s-a impus in 6:10,3s, devansandu-i cu 0,6 secunde pe David si cu 1,1 secunde pe Gartofan.
Daca raliul va continua, concurentii vor fi regrupati in Brasov, iar specialele 6 si 7 se vor derula conform programului: PS 6 - 16:45, iar PS 7 - 17:10.
Ramaneti pe auto.ro pentru a afla daca Raliul Brasovului a putut fi dus la bun sfarsit.
Clasament general
1. C. David 11:49,8s
2. D. Gartofan +0,4s
3. J. Miettinen +1,9s
4. M. Tempestini +3,5s
5. C. Aur + 6,2s
6. M. Mihalache +14,3s
7. V. Porcisteanu +16,3s
8. B. Marisca +20,0s
9. C. Cismaru +21,0s
10. G. Szabo +21,5s
11. A. Raspopa +26,2
12. M. Leu +26,5s
13. D. Onoriu +39,6
14. D. Ungur +40,0
15. J. Tatu +49,9s
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania