© 2025 Auto.ro
Dongfeng Peugeot Citroen Automobile Company (DPCA), parte a companiei auto franceze Peugeot Citroen, si-a recuperat vanzarile in luna ianuarie 2009, cand a inregistrat vanzari de peste 19.000 vehicule, inclusiv 12.414 unitati ale brand-ului Donfeng Citroen si 6.750 ale Donfeng Peugeot.
Intreprinderea mixta a vandut in anul precedent 180.800 de vehicule, ceea ce denota de fapt o scadere comparativ cu 2007. In cea de-a doua jumatate a anului 2008, piata chinezaa cunoscut un declin, in special in segmentul mediu de vehciule. 2008 a fost marcat insa ca fiind un succes dupa lansarea lui Citroen C-Elysee, fapt ce a permis companiei sa isi dubleze vanzarile in acest segment de piata.
Luna trecuta, cand guvernul chinez a emis o serie de polite pentru sustinerea pietei auto, DPCA a profitat de oprtunitatea oferita si a lansat campanii de relansare a brand-ului, bazate pe tehnologia de varf folosita in linia de productie.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania