© 2025 Auto.ro
		
		
In prima zi a Salonului Vehiculelor Comerciale de la Hanovra, un juriu specializat a decernat prestigiosul premiu "Van Of the Year 2009" celei mai mici utilitare din gama Citroen, Nemo.
Citroen figureaza pentru al doilea an consecutiv pe primul loc al acestui clasament, dupa ce anul trecut a primit aceeasi distinctie utilitara Jumpy. Noul Berlingo s-a clasat pe a doua treapta a podiumului, dovedind inca o data faptul ca Citroen a incercat si a reusit sa ofere o gama variata de vehicule utilitare care raspund nevoilor si exigentelor diferitelor categorii de utilizatori profesionisti. 
Distinctia acordata modelului Nemo incununeaza creativitatea Citroen, confirmand valoarea acestui vehicul cu o contructie inovatoare care raspunde asteptarilor clientelei de furgonete compacte. Alura deosebita si atragatoare, prestatiile sale si caracterul economic au cucerit de la lansarea sa, din primul semestru 2008, peste 13.000 de clienti in Europa. 
Citroen Nemo a completat marea familie a vehiculelor utilitare Citroën, alaturandu-se modelelor Berlingo First, noului Berlingo, comercializat incepand cu acest an, Jumpy si Jumper. Cu aceasta gama de utilitare, cea mai larga din istoria sa, marca Citroën acopera aproape in totalitate nevoile diferitelor categorii de clienti (pana la 2 tone sarcina utila si de la 2,5 la 17 m3 volum util).
Aceasta gama demonstreaza importanta pe care Citroen o acorda acestei piete: in 2007, un vehicul din cinci marca Citroën vandut in Europa (27 de tari) a fost un vehicul utilitar. Acest interes a fost rasplatit cu 9,6% cota de piata in Europa (27 de tari).  
Vehicul mic, atragator si ingenios, Nemo se dovedeste compact in exterior si spatios la interior. Nemo pune la dispozitia utilizatorului dotari ingenioase care-i faciliteaza actiunile (usi glisante laterale, usi spate batante si asimetrice, scaun pasager rabatabil).
Citroen Nemo ofera de asemenea confort deosebit, fara a face rabat in ceea ce priveste siguranta si dovedind un caracter ecologic pronuntat (emisii de 116 g CO2 pe km si consum de 4,4 l/100 km  pentru versiunea HDi 70), un record pentru segmentul din care face parte.
									Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
								
							
									Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
								
							
									Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
								
							
									Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
								
							
									Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
								
							
									Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania