© 2025 Auto.ro
Numarul trei american a fost ceva mai putin pretentios decat Ford si GM in fata Congresului American, liderii sai declarand ca ar avea nevoie de "doar" 7 miliarde de $ pana la finalul anului pentru a mai spera la salvare.
Banii sunt necesari "securizarii capitalului angajat", Chrysler citand colapsul pietei auto americane, criza financiara a Americii si recesiunea la nivel global drept motive pentru suma solicitata.
Din declaratiile producatorului din Detroit, el mai are la dispozitie doar 2,5 miliarde de $ alocati investiilor, insuficienti pentru a supravietui pana la sfarsitul lui ianuarie 2008.
Pentru a fi cat de cat siguri ca vor reusi sa ii induplece pe cei din Congres, liderii lui Chrysler au invocat cateva parteneriate "pe rol" - printre care si cel cu Nissan -, dezvoltarea unor platforme tehnice comune competitive si directionarea tuturor banilor disponibili catre eficientizarea operatiunilor economice.
Evident, din plan nu lipsesc concedierile si limitarea castigurilor CEO-ului Bob Nardelli la doar 1 $ pe an, precum si strategia privind vehiculele ecologice (masini electrice de toate formele si marimile, hibrizi, etc), fabricantul american planuind 500.000 de asemenea autoturisme pana in 2013.
Macar sa ajunga pana acolo...
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania