© 2025 Auto.ro
		
		
Practic ultima sansa pe care o mai are Chrysler in peisajul industriei auto este asa numita renastere a gamei de produse, o schimbare de proportii a nomenclatorului de modele in urma careia masinile actuale, ineficiente si prost construite, vor lasa locul unora mult mai bine mulate pe actualele deziderate ale clientelei americane. 
Varful de lance al marii reveniri este Proiectul D, care ar putea avea la baza ceva... ajutor strain.
Proiectul D este un plan pus la punct de americani in vederea dezvoltarii unei noi platforme tehnice globale de dimensiuni medii, ce va folosi unor modele precum viitoarele generatii Chrysler Sebring, Dodge Avenger si Dodge Journey. 
Potrivit ultimelor informatii insa, numarul trei din Detroit ar putea alege o alta ruta pentru punerea la punct a bazei tehnice, mult mai putin costisitoare: folosirea unei arhitecturi deja existente, “imprumutata” de la FIAT sau Nissan. Sunt vizate masini precum Croma si Altima, ale caror platforme tehnice pot fi uzitate drept suport pentru o serie de caroserii apetisante create de catre departamentul de design Chrysler.
Americanii mai pot urma si o a treia cale: dezvoltarea platformei cu princina prin combinarea mai multor elemente de la arhitecturi diferite, mixul rezultat urmand a fi, la randul sau, mult mai ieftin decat realizarea unei baze tehnice de la zero. Sau ar putea da niste telefoane pe hot-line la Volkswagen... 
									Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
								
							
									Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
								
							
									Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
								
							
									Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
								
							
									Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
								
							
									Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania