rss

Chevrolet Cruze - Un premiu mobil

  1. 02/03/2009
  2. Tags: Chevrolet
    Vezi toate fotografiile (1)

    Scurtmetrajul „Engleza ca limba secundara”, produs de Frank Chindamo si regizat de Jocelyn Stemat, a castigat marele premiu al festivalului de film de scurtmetraj realizat cu telefonul mobil Mofilm la Congresul Mondial al Telefoniei Mobile GSMA din Barcelona.


    Wayne Brannon, vicepresedintele Chevrolet Europe, i-a inmanat fericitului producator cheile unui sedan compact Chevrolet Cruze nou-nout. Celebrul actor si regizor Kevin Spacey, personalitatea nr. 1 si gazda festivitatii de premiere, a declarat: „Sunt incantat de oportunitatile oferite de Mofilm, ca platforma de descoperire a noilor talente si catalizator al filmelor de scurtmetraj realizate pe cel mai nou mijloc de comunicare global, telefonul mobil.”„Engleza ca limba secundara" a fost selectat dintr-un total de peste 250 de filme inscrise in concurs, realizate de concurenti din peste 100 de tari.

    In cadrul Festivalului mondial de filme realizate cu telefonul mobil din Barcelona, s-a desfasurat un concurs de filme speciale, realizate de utilizatori, organizat de Chevrolet Europe. Willem Verheij, din Haga, Olanda, a castigat primul loc si, odata cu acesta, un autovehicul Chevrolet Cruze nou-nout. Filmul lui Willem Verheij prezinta modul neobisnuit in care acesta a incalcat regulile de gandire conventionala pentru a crea o situatie foarte speciala in viata sa.

    Recent, Chevrolet a modificat conceptul traditional de marketing utilizat in ultimii ani, adoptand un nou model care pune accentul pe mijloacele de comunicare digitale/emergente. Ideea este simpla: reducerea costurilor aferente atragerii persoanelor interesate de achizitionarea unui autovehicul cu un aspect extraordinar si de calitate superioara, de la o marca globala cunoscuta, cu un raport calitate-pret foarte bun. Pe scurt, Chevrolet doreste sa-si spuna povestea explorand noi mijloace de comunicare, mijloace orientate spre un anumit scop, inovatoare, flexibile si economice.

    Chevrolet lanseaza un nou autovehicul compact, modelul Cruze, care contrazice ideea ca un autovehicul ieftin nu poate fi si atractiv, cu dotari complete si moderne. Intr-un fel, acest model incalca regulile, oferind mai mult decat un autovehicul obisnuit din segmentul premium.

    In mod similar, campania publicitara pentru noul Chevrolet Cruze stabileste noi standarde in domeniu, printr-o campanie de marketing realizata de oameni, pentru oameni. Elementul principal al acestui concept sunt filmele de scurtmetraj realizate de utilizatori, care surprind lucrurile importante care se intampla atunci cand depasim limitele gandirii traditionale... la fel cum a facut-o aceasta campanie de marketing. Prin corelarea povestilor unor persoane reale, filmele scurte sunt realizate de utilizatori cu costuri reduse, fara contributia unor agentii de specialitate. Acestea sunt proiectate pentru a rula in retele sociale, tintind grupuri bine delimitate de persoane, utilizand mijloacele utilizate zilnic de persoanele reale - de exemplu, Internetul, telefoanele mobile si comunicarea prin viu grai.


    Wayne Brannon: „In societate moderna, trebuie sa gasim metode mai economice de atragere a clientilor decat in trecut. Am devenit parteneri ai festivalului Mofilm, deoarece exploram noi oportunitati de marketing, concentrandu-ne in special asupra mijloacelor de comunicare digitale si emergente. In acelasi timp, imbinarea dintre arta si comert prin intermediul unei competitii cinematografice pentru amatori, se potriveste perfect cu activitatile noastre permanente de sustinere a tinerilor artisti talentati prin competitia anuala de arte vizuale „Tanar? Creativ? Chevrolet!"."

    Vizualizari: 1138
    Peugeot 308

    Peugeot 308

    Pret: 8.500 EUR, An: 2016, Kilometri: 203.500 detalii »

    Toate anunturile »