© 2025 Auto.ro
Chrysler anuleaza proiectul Challenger cabrio datorita lispei de capital. Odata cu acesta, varianta decapotabila a lui Camaro 2010 este amanata.
Chrysler a construit Challenger fara sa se gandeasca la o varianta cabrio, astfel producerea unei decapotabile ar necesita bani de care compania nu dispune in prezent.
Camaro cabrio este de asemenea amanat, in incercarea disperata a companiei de a strange bani si a-si regasi drumul spre profitabilitate. Daca situatia financiara se imbunatateste, in ciuda previziunilor pesimiste, Chrysler ar putea reintroduce Camaro cabrio pentru 2011.
Aceste amanari au venit ca vesti bune pentru Ford, datorita vanzarilor in scadere ale Mustang-ului in 2008. Versiunea V6 Mustang Cabrio a fost totusi un model cu vanzari ridicate, iar cu retragerea Challenger si Camaro, ar putea deveni unul dintre cele mai profitabile modele Ford.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania