© 2025 Auto.ro
Chiar daca Chrysler a ajuns de multisor in curtea celor de la Cerberus Capital Management, legaturile pe care le avea cu Daimler nu s-au dizolvat complet, ci inca se pot vedea in cele 19,9 procente din actiuni detinute de concernul german.
Acum insa, daca vrea ca fuziunea GM-Chrysler sa se intample, Cerberus trebuie sa cumpere si respectivul pachet de la Daimler, care a anuntat clar ca nu vrea sa faca parte dintr-o asemenea corporatie-gigant.
Desi in ecuatie mai intra si Renault/Nissan – care, din cate se aude, ar dori intr-o prima faza achizitionarea lui Jeep –, se pare ca marea fuziune a celor doi fosti mari rivali se va petrece in numai doua saptamani (daca este sa dam crezare celor de la CNBC).
Pe de alta parte, este posibil ca toata aceasta tevatura privind afacerea GM-Chrysler sa nu aiba alt scop decat cresterea temporara a actiunilor celor doua pe Wall Street, care in ultima vreme au ajuns sa valoreze doar putin mai mult decat hartia din care sunt facute.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania