rss

Cel mai bun model din clasa s-a aliniat la start: de acum pot fi lansate comenzile pentru noul Audi RS 3

  1. 01/08/2021
    Vezi toate fotografiile (1)

    Audi RS 3 este cel mai bun automobil din clasa sa la capitolele acceleratie si viteza maxima. Este, de asemenea, primul Audi ce poate fi echipat cu torque-splitter, ce confera automobilului agilitate maxima si stabilitate optima. Cele doua moduri de condus RS aditionale permit timpi excelenti pe circuit si drift-uri controlate pe pistele inchise accesului public. Noul RS 3 poate fi comandat deja incepand de acum.
    Pachetul de ansamblu extrem de atractiv oferit pentru noul Audi RS 3 are la baza legendarul motor de inalta performanta cu cinci cilindri. Compacta sport este echipata la noua sa generatie cu motorul 2,5 TFSI, ce este acum mai puternic ca niciodata, furnizand 400 CP si 500 Nm. RS 3 Sportback si RS 3 Limuzina sprinteaza fiecare de la 0 la 100 km/h in doar 3,8 secunde. Echipate cu pachetul Dynamic RS Plus, ce include suspensii adaptive cu controlul amortizarii si frane ceramice, modelele ating viteza maxima de 290 km/h. Astfel Audi RS 3 este cel mai bun automobil din clasa sa la capitolele acceleratie si viteza maxima.
    Fiecare poate alege dupa propriile-i preferinte: noile moduri de condus RS 3
    Torque-splitter-ul oferit in premiera de Audi permite distributia variabila a cuplului intre rotile din spate. Pentru aceasta este folosit pe fiecare arbore de transmisie cate un ambreiaj multi-disc controlat electronic. La condusul dinamic, torque-splitter-ul amplifica cuplul pentru roata exterioara din spate, adica roata care este supusa unei sarcini mai reduse.  Datorita acestor diferente in fortele de propulsie, automobilul are o traiectorie optimizata in viraje si urmeaza cu precizie mai mare unghiul de virare. Rezultatul consta in stabilitate optima si agilitate maxima, in special la abordarea virajelor cu viteza mare. Aceasta noua tehnologie permite, de asemenea, drift-uri controlate pe pistele inchise. In acest caz, torque-splitter-ul directioneaza intreg cuplul doar catre una dintre rotile de pe exterior. Astfel este posibil ca o roata sa beneficieze de un cuplu de pana la 1.750 Nm. In acest scop, Audi a dezvoltat chiar un mod RS 3 special de condus, numit RS Torque Rear. Este un mod dedicat drift-urilor, cu setari caracteristice pentru evolutia cuplului controlat de torque-splitter.
    Cand este activat noul mod de condus RS Performance, torque-splitter-ul reduce la minimum supravirarea si subvirarea, asigurand astfel o conduita longitudinala deosebit de dinamica si sportiva.
    Astfel automobilul accelereaza mai devreme la iesirea din viraje, ceea ce asigura timpi de ciruit redusi. Modul RS Performance este special calibrat cu anvelopele Pirelli P Zero "Trofeo R", ce sunt oferite pentru prima data optional ca dotare din fabrica.  Ca dotare standard, modelul este echipat cu jante RS 3 sport de 19 inchi, cu design in Y, plus anvelope  265/30 in fata si de 245/35 in spate.
    Posibilitati avansate de personalizare: culori noi pentru exterior si interior
    Noile modele RS 3 ofera o gama larga de culori, ce permite clientilor sa aleaga dintre nuantele speciale Verde Kyalami si Albastru Turbo sau culorile metalizate Gri Kemora, Negru Mythos, Alb Glacier, Rosu Tango si Galben Python sau culoarea sidefata Gri Daytona. Plafonul modelului Audi RS 3 Limuzina poate fi pentru prima data comandat cu finisaj contrastant Negru Brillant.
    La interior, atmosfera specifica de automobil de curse este accentuata de decorul de fibra de carbon de pe panoul de instrumente si de scaunele RS sport cu emblema RS si cusaturi Diamond.  Optional, scaunele pot fi acoperite si cu piele fina Nappa cu cusaturi RS in model de fagure si cu cusaturi contrastante negre gloss, rosii sau, in premiera, verzi. La acestea pot fi asortate si pachetele RS Design rosii sau verzi. Pachetele includ covorase speciale cu cusaturi decorative contrastante si sigla RS brodata, precum si centuri de siguranta cu marginile colorate. Pachetul de Design Plus include si finisaje rosii sau verzi pentru colturile scaunelor si accente colorate la gurile de ventilatie.
    Primul Audi cu display head-up cu indicator shift-light pentru schimbarea treptelor
    La interior, soferul are la dispozitie Afisajul Audi virtual cockpit Plus, cu designul RS Runway oferit in premiera. Acesta afiseaza turatia motorului in ordine inversa, cu un design ce aminteste de pistele de aviatie. Astfel, turatia cea mai mare este afisata in prim-plan pe cand cea mai redusa in fundal. De asemenea, Audi virtual cockpit Plus include si afisaje pentru fortele G, timpii de circuit si acceleratia de la 0 la 100 km/h si de la 0 la 200 km/h. Display-ul tactil de 10,1 inchi de pe consola centrala afiseaza, de asemenea, temperatura antigelului, uleiului de motor si uleiului transmisiei, precum si presiunea pentru toate rotile.  O alta premiera pentru Audi RS 3 este display-ul head-up ce proiecteaza pe parbriz, in campul vizual imediat al soferului, si un indicator shift-light pentru schimbarea treptelor, impreuna cu celelalte informatii relevante.

    Vizualizari: 1167