rss

Cat de multumiti sunt romanii de serviciile auto

  1. 28/02/2012
  2. Tags: Chevrolet, Nissan, second hand, service
    Vezi toate fotografiile (1)

    Romanii aleg in proportie de 45% service-urile de marca, motivand calitatea serviciilor oferite de acestea, in timp ce 28% dintre posesorii de masini din Romania sunt atrasi de pretul oferit de service-urile independente, potrivit studiului realizat de Auto.ro si compania de cercetare de piata  Daedalus Millward Brown.

    Proprietarii de autoturisme care apeleaza la un service de marca apreciaza amabilitatea personalului, respectarea termenului promis si calitatea lucrarii efectuate. Posesorii de Dacii (dupa 2004) si Skoda aleg mai degraba service-urile de marca.

    De cealalta parte, pentru cei care opteaza pentru un atelier auto independent primeaza tariful lucrarii, iar 27% dintre romani isi repara singuri masina.

    In ceea ce priveste nivelul de satisfactie fata de service, primul loc este ocupat de Nissan, cu cel mai mare numar de respondenti foarte multumiti, respectiv 49.7%. Clasamentul este completat de Skoda cu 48.6% si Chevrolet cu 48.4%.

    Cele mai frecvente defectiuni auto intalnite in ultimul an au fost cele mecanice, 30%, si probleme cu uzura altor componente, 25%. Un procentaj semnnificativ de 35% dintre romani sustin ca nu au avut nicio problema cu autoturismul personal in ultimele 12 luni.

    Conform analizei furnizate de AutoIndex privind evolutia preturilor inregistrate la inceputul acestui an pentru marcile aflate in topul satisfactiei fata de service, Chevrolet a afisat o scadere de 11.34%, Skoda 8.63% și KIA 5.62%. Cele mai mari cresteri de pret au fost inregistrate de Audi, cu 9.81%, și BMW 5.43%.

    “Analiza pietei serviciilor auto din Romania” este al treilea raport anual realizat de Auto.ro, unul dintre cele mai importante site-uri auto, in parteneriat cu compania de cercetare de piata Daedalus Millward Brown. Studiul a fost realizat in perioada mai-octombrie 2011, pe un esantion reprezentativ de 26.525 respondenti cu varsta de peste 18 ani. Metoda de cercetare folosita a fost sondajul online.

    “Calitatea serviciilor este prioritara la Nissan, atat in perimetrul vanzarii de vehicule noi cat si in serviciile postvanzare. Investitiile in tehnologie si inovatie au reusit sa pozitioneze marca Nissan ca pe un lider incontestabil al crossoverelor insa acestea au fost intotdeauna insotite de investitii in calitatea serviciilor post-vanzare. Nivelul de satisfactie inregistrat in studiul Auto.ro este o confirmare ca, in Romania, activitatea de service a retelei Nissan se desfasoara in parametrii asteptati”, a declarat Ionut Gheorghe, Brand Director Nissan.

    Vizualizari: 4204