Roadster-ul
Cadillac va primi un update consistent in vara lui 2009, care va consta atat in schimbari la nivelul designului, cat si la cel al partii tehnice.
Masina va continua linia instituita de noul
CTS si
CTS-V, in timp ce gama de motoare s-ar putea imbogati cu motorul V8 al lui
Corvette.
XLR a fost lansat acum patru ani si de atunci singurele schimbari s-au facut la interior, si acelea minore.
De curand insa, unul din principalii sai adversari,
Mercedes SL, a suferit un facelift major, asa ca americanii s-au gandit sa schimbe si ei cate ceva, prin partile esentiale.
Totusi, se pare ca marea noutate va veni de sub capota masinii, acolo unde V8-ul Northstar de 4,6 litri cilindree va fi inlocuit, se pare, cu uriasul V8 de 6,2 litri aflat in dotarea lui Corvette.
General Motors are de gand sa pensioneze practic cel mai avansat V8 pe care il are in batatura (320 CP in forma aspirata si 443 in momentul in care este supraalimentat cu compresor mecanic) si sa nu il mai inlocuiasca cu o noua generatie din cauza costurilor prea mari pe care le
implica adaptarea la noile reguli de poluare.
In aceste conditii, un posibil candidat pentru preluarea postului de top model devine V8-ul LS3, capabil de peste 400 CP in versiunea aspirata si, atentie, 620 CP in cea supraalimenta. SL65 AMG si-ar intalni in sfarsit nasul...