Cadillac se multumeste cu mai putin in Europa
- 24/07/2007
-
Tags:
Cadillac
Vezi toate fotografiile (1)
Realitatea comerciala de pe
Batranul Continent nu a fost nici pe departe in conformitate cu
planurile marcii de lux americane, astfel incat conducerea acesteia s-a vazut nevoita sa reajusteze in jos
predictiile referitoare la vanzari.
De la
20.000 de unitati pe an,
Cadillac are acum un target de 10.000 de unitati pe an in Europa, cu speranta ca aceasta cifra va evolua eventual catre
15.000 de unitati pe an.
Noile obiective au atras dupa sine si alte schimbari, una dintre cele mai importante fiind mutarea distributiei modelelor Cadillac din curtea grupului olandez
Kroymans in cea a diviziei din
Marea Britanie (ocupata si cu
Chevrolet, Opel si
Saab), care se va ocupa inclusiv cu problemele legate de marketing si
serviciile post-vanzari.
Americanii au vandut pe primele cinci luni ale acestui an doar
1.314 unitati, plusul de
34 de masini comparativ cu rezultatul din aceeasi perioada a anului trecut fiind practic unul
total insignifiant.