© 2025 Auto.ro
Sosit in vremuri negre pentru industria auto americana, Cadillac CTS-V parea sa nu aiba nici un fel de atu care sa ii faca pe yankeii disperati de amploarea pretului la benzina sa dea buzna in showroom-urile dealerilor.
Intre timp insa, economia in regres a permis existenta unui (singur) lucru bun: preturile la petrol au luat-o vertiginos la vale, iar asta ar putea fi exact gura de oxigen de care avea nevoie un supersedan cu motor V8 pretuit la nici 60.000 de $.
Contra unei sume care, convertita in banii nostri, ti-ar aduce in garaj maximum un BMW Serie 3 echipat decent, Cadillac pune la bataie un V8 de 6,2 litri supraalimentat, capabil de 556 CP si 747 Nm – mai mult decat oricare dintre competitorii sa directi cu exceptia lui Audi RS6.
Consecinta directa a muntelui de forta pravalit asupra rotilor posterioare, CTS-V accelereaza de la 0 la 100 km/h intr-un timp similar cu al unor masini de aproape 10 ori mai scumpe: 3,9 secunde.
Initial gresit interpretat drept un sedan dedicat in exclusivitate pietei din SUA, CTS-V va ajunge in final si in Europa; nu va asteptati la o simpla conversie a pretului in dolari intr-unul in euro, insa chiar si o eventuala asociere a sumei de mai sus cu moneda europeana tot va plasa cel mai rapid Caddy din istorie in zona chilipirurilor.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania