Vezi toate fotografiile (2)
Lorinser a fost primul,
Brabus a plusat imediat dupa, dar
Carlsson e convins ca cine rade la urma rade mai bine.
Ne referim, desigur, la
programele de tuning pregatite de cei trei pentru cel mai nou
Mercedes,
C-Klasse.
Asadar ultimul intrat in aceasta cursa a inarmarilor este Carlsson,
tunerul din Merzig alegand sa modifice cea mai performanta versiune aflata momentan in
gama limuzinei de clasa medie Mercedes, cea echipata cu motorul
V6 de 3,5 litri.
Desi nu la fel de puternic precum adversarul din
Bottrop, motorul modificat de Carlsson atinge totusi pe
CK35 295 CP si 385 Nm, dar chiar mai important decat cresterea de
23 CP si
35 Nm este faptul ca acest motor a fost „calit” in conditii similare celei unei curse de anduranta pe
circuitele de viteza, tunerul german fiind cunoscut drept un
competitor de succes in competitia
VLN Long Distance Trophy.
Ca urmare, nu aveti motiv sa va temeti de
fiabiliatea modificarilor aduse motorului, chiar daca aveti de gand sa castigati curse cu el. Iar acest lucru este perfect realizabil, date fiind performantele masinii:
0-100 km/h in sase secunde si
270 km/h viteza maxima.
In plus, putem spune ca acesta este
cel mai reusit tuning din punct de vedere vizual de pana acum.
Spoilerul fata superb scupltat, difuzorul spate,
sistemul de evacuare cu patru tevi de esapament ovale,
pragurile evazate, eleronul discret de pe portbagaj si mai ales minunatele
jante argintii de 19 inch, cu 11 spite, confera masinii o stralucire aparte si o eleganta greu de egalat de catre ceilalti tuneri.
La o adica, aceasta ar putea fi si
cartea castigatoare a lui Carlsson.