© 2025 Auto.ro
Firma de tuning germana i-a aplicat un tratament consistent X6-ului care consta in primul rand in sporirea performantelor SUV-ului.
Astfel motorul de 3,5 litri benzina se mandreste acum cu 360 CP si un cuplu de 540 Nm pe cand cel de 3,5 litri diesel dezvolta acum 320 CP si 660 Nm.
Pe langa modificarile aduse pentru imbunatatirea performantei, Hamann i-a adaugat la exterior si un nou bodykit care consta intr-o noua grila, blocuri optice alcatuite din LED-uri pentru farurile care ruleaza pe timp de zi, un spoiler pentru plafon si o capota din fibra de carbon ultra usoara, oferita optional precum si un set de jante de 23 inch.
In plus fata de seria de echipamente din interior, Hamann i-a adaugat cateva detalii din aluminiu. Pedalele din aluminiu se potrivesc perfect cu ornamentele din fibra de carbon iar vitezometrul scalat pana la 300 km/h da un plus dinamic impresiei generale lasata de semnatura Hamann.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania