Vezi toate fotografiile (3)
Lui
BMW i-a trebuit ceva vreme sa dea drumul pe piata marelui sau
SUV, dar, odata ce acest fapt s-a consumat, tunerii au inceput sa dea navala cu
oferte de individualizare care de care mai tentante.
Putini dintre ei sunt insa de calibrul lui
Hamann, compania care propune un
program complet pentru cel mai nou X5.
Daca fondurile alocate transformarilor masinii este bine finantat, inginerii lui Hamann nu lasa nimic neatins de mana lor:
suspensiile, rotile,
motorul, interiorul si
aerodinamica vor intra in laboratoarele din
Laupheim pentru a suferi
imbunatatiri substantiale.
Primul la „aparat” va fi exteriorul, care primeste un
spoiler mai agresiv in fata, unul pe masura in spate, un
eleron destul de impunator in prelungirea acoperisului si, evident, un
set de jante ultralate cu marimi cuprinse intre 20 si
23 de inch (puteti alege dintre patru modele diferite, dintr-o bucata sau mai multe,
cromate sau metalizate).
Urmeaza imbunatatirile de natura tehnica, capitol la care X5 sufera o
operatie de coborare a suspensiilor, cu 40 mm in fata si 30 mm in spate (pentru modelele fara reguli privind
inaltimea suspensiilor; la celelalte, modificarea se efectueaza doar in fata) si, evident, un
kit de ridicare a performantelor motorului:
X5 3.0i va avea 14 CP si 25 Nm in plus,
X5 3.0d – 30 CP si 80 Nm in plus, in timp ce marele
V8 pe benzina ajunge la
373 CP.
Ultimul dar nu cel din urma luat in colimator este
interiorul, unde doar imaginatia clientului ii va limita spectaculozitatea.
Hamann poate asadar dota habitaclul cu
cea mai scumpa piele si
cea mai noua aparatura electronica, dar nu va omite sa le reaminteasca tuturor, prin intermediul covoraselor pentru picioare,
pedalierului de aluminiu si pragurilor interioare, cine s-a ocupat de individualizarea acestui X5.