© 2025 Auto.ro
Desi piata auto inregistreaza scaderi majore in aproape toate zonele traditionale, incurcand constructorii in misiunea lor de a obtine profituri bune pe 2008, unii fabricanti isi gasesc timp si pentru activitati mai putin conexe.
Una dintre acestea este constructia ambarcatiunilor, iar ultima companie care a cazut prada acestui tip de “distractie” este BMW.
Urmand exemplul celor de la Porsche Design (care a incheiat recent o intelegere cu fabricantul de iahturi din Singapore, Royal Falcon Fleet) si al suedezilor de la Vizualtech (despre care am scris acum cateva zile ca pregatesc un catamaran inspirat de designul lui Audi R8), divizia BMW Designworks USA s-a decis sa intre in hora cu un vas cu panze dezvoltat impreuna cu specialistii belgieni de la Zeydon.
Numit Performance Cruiser Z60, acesta se poate baza si pe prezenta unui motor puternic daca vantul refuza sa bata cu putere, caz in care viteza maxima a luxosului mijloc de transport nautic este de 10 pana la 13 noduri.
De cealalta parte, sistemul de propulsie eolian poate misca iahtul cu o viteza de vreo 10 noduri pe un vant caruia abia i se poate atribui calificativul de briza, dar daca acesta incepe sa sufle cu putere “barcazul” poate ajunge chiar si la 23 de noduri.
Deocamdata nici unul dintre cei doi parteneri nu a dezvaluit nici macar o cifra aproximativa privind pretul, insa asta nu ne impiedica sa ne gandim la un numar din opt cifre...
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania