rss

BMW este lider pe piata premium in Romania

  1. 23/01/2008
Cu 2.727 de unitati livrate in 2007, BMW ocupa prima pozitie pe piata premium din Romania, din timp ce marca MINI, cu 195 de unitati, inregistreaza o dublare a volumelor pentru anul care a trecut.

Anul 2007 a fost adus schimbari importante pentru marca BMW in Romania. Ca urmare a unei strategii la nivel european, BMW Group a deschis in iulie 2007 biroul regional de vanzari care a preluat functiile de import pentru Romania.

La numai trei luni de la inaugurare, odata cu Salonul International Auto Bucuresti (SIAB), marca germana se stabiliza la un ritm de livrari de peste 300 unitati pe luna.

Astfel, BMW a incheiat anul 2007 cu 2.727 de automobile livrate, ceea ce inseamna o crestere de aproximativ 65%, si 195 automobile MINI, adica o dublare a volumelor.

In topul celor mai de succes modele, noul BMW X5 ocupa prima pozitie cu 809 de unitati (+149%), demonstrand aprecierea de care se bucura noua generatie a SUV-ului produs la Munchen. Pe locul al doilea se afla BMW Seria 3 cu 746 livrari (+92,3%), gratie completarii gamei cu versiunile cabrio si coupe, top 3 fiind completat de BMW X3 cu 473 livrari (+20%).

In 2008, prezenta marcii BMW pe piata din Romania va fi  intarita de lansarea a doua modele complet noi, dar si de politica de dezvoltare a retelei de distribuitori.

Astfel, dupa premierele mondiale de la Detroit din ianuarie, BMW Seria 1 coupe si cabriolet vor fi prezentate in luna martie si in Romania, unde reprezinta premiere absolute pe piata premium in acest segment.

Al doilea model, BMW X6, marcheaza startul unei categorii complet noi de automobile – Sport Activity Coupe – imbinand designul elegant de coupe cu performanta dinamica si robustetea modelelor BMW din gama X. Noul X6 va fi disponibil pe piata din Romania din vara acestui an.

In ceea ce priveste deschiderile de noi centre, acestea vor incepe in 25 ianuarie cu Autotransilvania Cluj, iar pe 2-3 februarie cu MHS Motors in Bucuresti (cartierul Militari).
Vizualizari: 547