© 2025 Auto.ro
Doar pe Seria 1 mai era folosit agregatul de 1.600 cmc, care a fost inlocuit cu versiunea detunata a propulsorului de 2 litri de pe 120i.
Aceasta miscare este avantajoasa din mai multe puncte de vedere: producatorul german isi mai reduce costurile, in timp ce clientii primesc o masina mult mai “sprintara”.
Sub capota se gasesc tot 122 de cai, dar cuplul a crescut considerabil (de la 160 la 185 Nm), plus ca este disponibil de la 3.000 de rotatii fata de 4.250 in trecut.
E normal faptul ca acceleratia pana la 100 km/h este mai scurta (9,9 secunde in loc de 10,2), in timp ce consumul mediu a ramas neschimbat - 5,8 l/100 km.
Pe anumite piete deschizatorul de gama va fi un nou motor diesel (116d) de 2 litri, cu o putere de 116 CP si emisii mai mici decat “recordmenul” 118d. Noua versiune cu aprindere prin compresie emite doar 118 g/km, mai putin cu 14%.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania