© 2025 Auto.ro
Nimeni nu poate spune ca Citroen este o marca plictisitoare, dar daca exista totusi sceptici, ii invit sa priveasca noul C6 Office, creat de producatorul francez la sugestia revistei Intersection.
C6 nu este o aparitie discreta, drept urmare versiunea Office este vopsita intr-un negru stealth, semn ca nu cauta sa sara-n ochi, dimpotriva.
Nu-s convins ca va reusi sa treaca neobservat, dar sunt convins ca este cel mai reusit Citroen al ultimilor ani, pacat ca sunt sanse minime sa fie produs in serie mare (fiind, in momentul de fata, doar un showcar).
Dupa cum spuneam, negrul domina toata caroseria, dar lucrurile nu se opresc aici: habitaclul este la fel de inchis la culoare.
Materialele sunt premium in toata regula (abunda pielea si alcantara), iar ocupanti banchetei au la dispozitie un arsenal intreg de gadget-uri (inclusiv PC-uri si conexiune la internet), care fac din acest C6 un birou mobil ultramodern.
Sau, exagerand un pic, un crucisator intergalatic. Oare casca a la Vader e in echiparea de serie?
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania