© 2025 Auto.ro
Pana acum, Audi a intretinut interesul pentru cea mai rapida versiune a lui TT, RS, doar cu ajutorul unui teaser si al catorva informatii de natura tehnica, insa iata ca nici acest "secret" nu a tinut pana la sfarsit.
Cu nici doua saptamani inainte de debutul salonului de la Geneva, suntem in masura sa va oferim primele imagini ale coupe-ului/roadster-ului ce aproape ca atenteaza la un cerc de clienti pe care se mai bat masini de nivelul lui Porsche Carrera.
Sub capota lui TT-RS Coupe si Roadster se afla un motor de doar 2,5 litri cilindree, insa un sistem de supraalimentare "bine-crescut" il ajuta sa trimita catre toate cele patru roti 340 CP si un cuplu maxim respectabil: 449 Nm.
Ca efect direct al acestui rezultat, sportiva lui Audi rezolva cei 100 km/h in mai putin de 5 secunde, fapt care ii permite - cel putin la acest capitol - sa priveasca de pe picior de egalitate pozitia in lantul trofic al lui Porsche Carrera.
Fata de modelul din Zuffenhausen, pe de alta parte, va fi sensibil mai ieftin si, daca ne intrebati pe noi, mai spectaculos: un TT-RS va fi usor regonoscibil datorita prizelor de aer mai mari, desenate mai agresiv in comparatie cu cele ale versiunii obisnuite, diffuser-ului aerodinamic posterior, eleronului fix, blocurilor optice cu tehnologie LED si jantelor din aliaj supradimensionate.
Livrarile masinii vor debuta in luna iulie a acestui an.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania