© 2025 Auto.ro
Sportivitate fara compromisuri, rezerve remarcabile de putere si o experienta unica de conducere – acestea sunt calitatile definitorii ale lui Audi TT Roadster.
Aparitia lui TT este privita de multi ca fiind un moment de rascruce in design-ul automobilelor. De la prezentarea sa drept concept car in 1995 si ca masina de serie in 1998, design-ul a fost calificat de multi ca fiind indraznet, inovator si revolutionar.
Indiferent de ce se spune, condusul la volanul unui TT Roadster te face sa te simti fabulos. Chiar si decapotata, masina domina fara teama drumul. Si nu e nevoie sa arunci cu banii pe modelul de varf, cel cu motor V6 de 3.2 litri si transmisie integrala quattro. Poti alege motorul 2.0 TFSI, care se arata a fi o varianta destul de performanta, daca te gandesti la cei 200 CP ascunsi sub capota. Si daca nu-ti place sa te iei la tranta cu o cutie manuala in 6 trepte, poti incerca un S Tronic cu cutie automata. Cu acoperisul lasat va trebui totusi sa ridici mai mult vocea, dar de ce nu vezi partea frumoasa a acestui fapt - te bucuri pe deplin de sunetul motorului.
Caroseria lui TT Roadster este construita in proportie de 58% din aluminiu, restul fiind otel. Aceasta mixtura si proportiile compacte confera automobilului o masa relativ scazuta. Nu ca aceste detalii ar insemna foarte mult pentru noi, femeile, dar in cazul in care din nefericire nimeresti in sant, salvatorii tai, desi obisnuiti cu trasul de fiare, vor aprecia cu siguranta.
Interiorul este dominat de un aer sportiv dat de cele doua scaune profilate, de volanul cu forma speciala, aplatizat la partea inferioara, similar cu cel al lui R8, dar si de pedalierul din aluminiu care nu poate sa lipseasca din repertoriul unei masini cu pretentii sportive. Totusi, daca esti o tipa inalta s-ar putea sa fii nevoita sa te lasi cat mai jos, nu de alta, dar nu credem ca vrei sa-ti strici coafura pregatita pentru iesirea in club. Desi, daca o decapotezi, vantul iti va crea cu siguranta un look..electric.
Prin oglinzile si geamurile destul de reduse ca dimensiuni te vei orienta destul de greu, dar vine iar sa te salveze acoperisul – da-l jos!
Si la capitolul siguranta se prezinta bine: airbag-uri frontale si laterale si sistem de control al stabilitatii echipeaza masina inca din versiunea standard.
La capitolul pret, nu putem spune ca este printre cele mai ieftine, modelul 2.0 TFSI quattro, benzina si cutie manuala in 6 trepte fiind disponibil in Romania la 43.023 euro fara TVA.
Dar daca iubesti condusul sportiv si vrei sa arati si bine in timp ce faci asta, atunci Audi TT Roadster poate fi cea mai potrivita alegere.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania