© 2025 Auto.ro
		
		
Cel mai ticnit combi din lume, Audi RS6, a fost luat la tinta de aproape toti tunerii germani, unii dintre ei reusind chiar sa suplimenteze numarul de cai de sub capota pana la o valoare nu departe de cea care i-ar fi permis sa decoleze. 
Austriecii de la O.CT au intarziat la acest “ospat”, dar macar nu au venit cu mana goala: pe langa RS6, l-au adus si pe R8...
Mai intai insa – “familistul”, break-ul de clasa mare Audi al carui motor V10 biturbo a ajuns in urma modificarilor la 650 CP si 750 Nm. 
Desi nu este cel mai puternic dintre toate pachetele de tuning produse pana acum pentru RS6, masina lui O.CT ajunge la 250 km/h cu trei secunde mai repede decat produsul de serie. Iar daca o lasi sa zburde, ajunge fara eforturi la 325 km/h. 
Ca sa nu ramana totusi in urma rivalilor, O.CT propune si un kit de 700 CP, completat de prezenta unui eleron din fibra de carbon montat in prelungirea plafonului, numai bun pentru cei care adora sa spuna ca “a lor e mai mare”. 
Aruncam un ochi pe R8 si constatam ca austriecii au tratat aceasta problema in mod diferit, preferand sa nu exagereze nici cu look-ul exterior, nici cu puterea masinii.
De fapt, supercar-ul modificat de O.CT este identic ca design cu cel de serie, iar cresterea de putere este aproape nesemnificativa: +26 CP, pana la 446 CP. 
Totusi, sprintul pana la 200 km/h dureaza cu 1,5 secunde mai putin, ceea ce inseamna ca fizionomia tipului din R8-ul de uzina, surclasat la finalul liniutei, s-ar putea sa merite banii dati in plus.
									Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
								
							
									Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
								
							
									Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
								
							
									Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
								
							
									Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
								
							
									Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania