© 2025 Auto.ro
Cu ceva intarziere, tunerul german si-a prezentat propriul program de imbunatatire a performantelor lui RS6, transformand deja mult prea salbaticul model de clasa mare Audi intr-un supercar cu patru usi, patru locuri si suficient loc in portbagaj pentru toate geamantanele proprietarului (si ale vecinului sau).
Si asta fara un efort prea mare.
Motorul V10 biturbo a ramas asadar si in mare parte acelasi, nemtii reprogramand doar chip-ul de management pe langa instalarea unor catalizatoare mai performante. In final, au rezultat 700 CP si un cuplu de 800 Nm, un salt semnificativ de la cei 580 CP si 650 Nm dezvoltati de catre modelul de serie.
Natural, performantele sunt si ele altele, RS6-le lui Sportec ajungand la 100 km/h in numai patru secunde si la 200 km/h in numai 12 secunde.
Viteza maxima este limitata la 310 km/h - la fix pentru a lasa cu gura cascata cativa playboy cu Ferrari care n-au stiut cu cine au de-a face.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania