rss

Audi RS 3: dansand cu zapada

  1. 01/04/2022
    Vezi toate fotografiile (1)

    quattro este Audi si Audi este quattro. Sistemul de tractiune integrala se numara printre domeniile esentiale in care marca Audi dispune de o expertiza exceptionala, astfel ca sistemele quattro ofera tractiune optima pe orice suprafata de rulare. Iar acum, pentru Audi RS 3, sistemul de tractiune quattro este combinat pentru prima data si cu un torque-splitter RS. Drift-uri cu o masina cu tractiune integrala? Cu RS 3 este o reala placere.
    Trebuie doar sa accesati meniul sistemului de manevrabilitate dinamica Audi drive select. Aici gasiti 7 moduri de condus disponibile: confort, auto, dinamic, eficient, RS Individual si cele 2 moduri speciale RS 3, si anume RS Performance pentru pista de curse si RS Torque Rear pentru drumurile inchise. Iar acest ultim mod este setarea de care aveti nevoie pentru a face drift-uri cu RS3.
    Tehnologia esentiala in acest sens este torque-splitter-ul RS, una dintre principalele inovatii oferite de Audi RS 3. Desi, pana la puntea din spate, sistemul de tractiune integrala quattro este identic cu cel de la modelul predecesor, diferentialul de pe puntea spate cu pachetul cuplajului multidisc instalat anterior a fost inlocuit acum cu cate un cuplaj multidisc actionat electronic instalat pe fiecare arbore cardanic. Astfel, torque-splitter-ul RS poate distribui cuplul de pe puntea spate complet variabil pentru fiecare roata din spate. Rezultatul consta in stabilitate si mai ridicata, mai ales pe suprafete umede, precum si in agilitate crescuta la abordarea cu viteza mare a virajelor.
    Iata si modul de functionare din punct de vedere tehnic: cuplul furnizat de la motor la sistemul de transmisie este convertit in functie de treapta selectata si este pus la dispozitie integral la nivelul carcasei diferentialului puntii fata. De acolo, cuplul total este distribuit catre rotile din fata prin intermediul diferentialului de pe puntea spate si, atunci cand cuplajele torque-splitter-ului RS sunt inchise, cuplul este distribuit si spre puntea spate, prin intermediul transmisiei in unghi si al arborelui cardanic.
    Arborele cardanic este conectat direct la torque-splitter-ul RS, fara o transmisie cu rapoarte diferite. Diferentialul cu angrenaj conic transfera cuplul atribuit puntii spate catre coroana dintata a sistemului de antrenare a puntii spate. Daca una dintre rotile din fata intra in derapaj, cuplul astfel eliberat poate fi distribuit catre o roata sau catre ambele roti de pe puntea spate. Catre puntea spate pot fi transmise maximum 50 de procente din cuplul total. Modul RS Torque Rear este special conceput pentru drumurile inchise si induce o supravirare puternica, transferand la roata de pe exteriorul virajului tot cuplul transmis spre spate.
    Drift-urile si condusul sportiv cu ajutorul fortelor dinamice laterale devin astfel o reala distractie incitanta, mai ales cu motorul cu cinci cilindri supraalimentat cu turbina, ce genereaza 400 CP, in combinatie cu franele ceramice si suspensiile RS sport.

    Vizualizari: 747
    Peugeot 308

    Peugeot 308

    Pret: 8.500 EUR, An: 2016, Kilometri: 203.500 detalii »

    Toate anunturile »