Audi R8 Roadster va debuta in timpul... Super Bowl!
- 10/12/2007
Dupa 20 de ani de absenta,
Audi isi va face simtita din nou prezenta la o finala
Super Bowl cu ocazia celei de-a 42-a editii, care va avea loc pe 3 februarie 2008, in
Arizona.
Divizia americana a lui Audi va prezenta in premiera mondiala o reclama la viitorul model de 75.000 de euro,
R8 Roadster.
Alaturi de marca germana va fi prezenta si
Toyota, care a fost sponsor si la editia din acest an a Super Bowl.
Spotul publicitar va dura 60 de secunde si va fi difuzat in primul sfert al finalei, care va fi transmis de televiziunea Fox.
Inainte de finala
NFL (liga profesionista de fotbal american) vor putea fi vazute pe Internet cateva teaser-uri destinate curiorilor care, din varii motive, nu vor putea vedea finala "live".
Audi a cheltuit peste 45 de milioane de euro pentru publicitate in 2006, iar in primele noua luni ale acestui an a mai scos din visterie aproape 15 milioane de euro.
Toyota, care inca nu a dezvaluit carui model ii va face reclama, a lansat in trecut mai multe modele in timpul finalelor Super Bowl, intre care camioneta
Tundra in februarie anul acesta si sedanul
Camry (2006).
Niponii au promovat hibridul
Prius in timpul finalei Super Bowl din 2005 printr-un spot de 60 de secunde.