rss

Audi R8 de la ABT

  1. 12/04/2007
    Vezi toate fotografiile (2)
    In mod normal, nu prea ai mai avea ce sa ceri de la un supercar precum Audi R8: un motor inrudit cu cele care au dominat lumea curselor de la Le Mans in ultimii sase ani, montat intr-un un ansamblu tehnic de ultima ora ce costa mai putin de 100.000 de euro, nu gasesti pe toate drumurile.

    Totusi, exista un mic inconvenient: un Lamborghini Gallardo sau Ferrari F430 vor fi intotdeauna mai rapide. Ca urmare, Abt a tinut sa rezolve problema.

    Aceasta este asadar programul pregatit de cel mai important tuner neoficial Audi pentru R8, de a carui prezenta nu ne indoim ca va face frange inimi oriunde in lume.

    Fata de modelul obisnuit, aceasta masina propulseaza in atentia multimii de gura-casca mai multe elemente aerodinamice de mare efect si din punct de vedere stilistic (priviti eleronul si difuzorul montate in spate sau acele praguri ca niste lame de cutit), plus cateva solutii de usurare si echilibrare a maselor, precum acea capota fata din fibra de carbon.

    Nu mai putin importante sunt evacuarea cu patru tevi de esapament, dar si incantatoarele jante de 20 de inch diametru, create special pentru bolidul din Ingolstadt.

    Tunerul din Kempten a promis insa ca aceasta masina se va putea masura cu varul sau din Sant’Agata, iar asta nu se poate realiza doar cu ajutorul catorva solutii de reducere a rezistentei intampinate de masina la vant.

    Un plus de putere este inevitabil intr-o asemenea ecuatie iar inginerii de la Abt stiau asta foarte bine; asadar, V8-ul de 4,2 litri a primit ajutorul unui compresor mecanic ce a marit numarul de CP de la 420 la 530, masina (ajutata bineinteles si de sistemul de tractiune integrala) ajungand de la 0 la 100 km/h in 3,9 secunde si la o viteza maxima de 319 km/h.

    Vanatoare placuta...
    Vizualizari: 717