Vezi toate fotografiile (2)
In mod normal, nu prea ai mai avea ce sa ceri de la un
supercar precum
Audi R8: un motor inrudit cu cele care au dominat lumea curselor de la
Le Mans in ultimii sase ani, montat intr-un un
ansamblu tehnic de ultima ora ce costa mai putin de
100.000 de euro, nu gasesti pe toate drumurile.
Totusi, exista un mic inconvenient: un
Lamborghini Gallardo sau
Ferrari F430 vor fi intotdeauna mai rapide. Ca urmare,
Abt a tinut sa rezolve problema.
Aceasta este asadar programul pregatit de
cel mai important tuner neoficial Audi pentru R8, de a carui prezenta nu ne indoim ca va face frange inimi oriunde in lume.
Fata de modelul obisnuit, aceasta masina propulseaza in atentia multimii de
gura-casca mai multe
elemente aerodinamice de mare efect si din punct de vedere stilistic (priviti
eleronul si difuzorul montate in spate sau acele praguri ca niste
lame de cutit), plus cateva
solutii de usurare si echilibrare a maselor, precum acea capota fata din
fibra de carbon.
Nu mai putin importante sunt
evacuarea cu patru tevi de esapament, dar si incantatoarele
jante de 20 de inch diametru, create special pentru bolidul din
Ingolstadt.
Tunerul din
Kempten a promis insa ca aceasta masina se va putea masura cu varul sau din
Sant’Agata, iar asta nu se poate realiza doar cu ajutorul catorva solutii de reducere a rezistentei intampinate de masina la vant.
Un
plus de putere este inevitabil intr-o asemenea ecuatie iar
inginerii de la Abt stiau asta foarte bine; asadar,
V8-ul de 4,2 litri a primit ajutorul unui
compresor mecanic ce a marit numarul de CP de la
420 la
530, masina (ajutata bineinteles si de
sistemul de tractiune integrala) ajungand de la
0 la 100 km/h in 3,9 secunde si la o
viteza maxima de 319 km/h.
Vanatoare placuta...