© 2025 Auto.ro
Chinezii adora sedan-urile cu look prezidential chiar si atunci cand nu au bani de ele, asa ca fabricantii de masini premium din Europa incearca – si reusesc – sa ii atraga cu modele pozitionate mai spre baza nomenclatorului al caror ampatament a fost lungit.
Audi, spre exemplu, a facut bani frumosi de pe urma versiunii A6L, iar acum si-a intarit pozitia pe piata din tara Marelui Zid cu o versiune “LWB” a noului A4.
Limuzina de clasa medie a constructorului din Ingolstadt castiga asadar 6 cm in lungime si, mai important pentru spatiul pus la dispozitia ocupantilor habitaclului, 6 cm in ampatament – la fix pentru ca managerii ce iau loc pe bancheta din spate sa se simta ca in sanul lui Adam.
Cat despre gama de propulsoare oferite pentru A4L, e meritul germanilor ca nu au intinat pozitia de masina cu pretentii cu agregate diesel: masina poate fi propulsata fie de un doi litri TFSI de 180 CP, fie de un V6 3,2 litri FSI de 265 CP.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania