© 2025 Auto.ro
Audi, marca premium a productatorului auto Volkswagen, a anuntat o crestere anuala a vanzarilor cu 4,1%, la peste un milion de unitati, marcand al 13-lea an consecutiv de rezultate pozitive, in ciuda faptului ca piata auto a fost afectata de o scadere masiva a cererii, relateaza Reuters.
Vanzarile Audi au fost ajutate anul trecut de relansarea popularei berline de clasa medie, A4.
Constructorul de automobile din Ingolstadt a avut parte de un final de an in forta, vanzarile sporind in decembrie cu 17,4%, la 82.800 unitati, in urma lansarii modelului Q5, un vehicul sport de teren de clasa medie.
Luna trecuta, vanzarile pe piata din Europa Occidentala au crescut cu aproape 23%, depasindu-le pe cele din zona Asia-Pacific, care au urcat cu 16%.
"Ne bazam pe aceste rezultate puternice si in 2009, an care se anunta dificil", a declarat directorul executiv al Audi, Rupert Stadler, fara sa faca niciun fel de previziune.
In timp ce rivalii BMW si Daimler, care detine marca Mercedes, au avertizat asupra imposibilitatii de a atinge obiectivele financiare pe 2008, Audi a confirmat tintele de profit, in linie cu veniturile si vanzarile. In primele noua luni, profitul operational a crescut cu 13,6%, iar cifra de afaceri a avansat cu 2,1%.
Sursa: Bloombiz
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania