© 2025 Auto.ro
Fabricantul torinez va dezvolta si produce in viitorul apropiat propriul model de buget, insa asta nu il va impiedica, in virtutea legaturilor pe care le are deja cu Tata, sa se ocupe de importul si distributia minicar-ului Nano.
O masina de doar 2.500 de $ ar putea pune probleme oricarui concern specializat in segmentele entry-level, inclusiv lui FIAT; totusi, interesul italienilor in compania lui Ratan Tata le depasesc pe cele legate de dezvoltarea la comun a catorva motoare ieftine.
Nu cu mult timp in urma, se zvonea ca torinezii sunt interesati sa achizitioneze Jaguar si Land Rover pentru a avea acces la know-how-ul britanicilor in ceea ce priveste platformele tehnice cu tractiune spate, respectiv integrala.
Tata a fost insa mai hotarata si le-a “suflat” afacerea, drept pentru care FIAT a inghetat pentru o vreme o serie de planuri de colaborare cu indienii (printre care si un joint-venture in urma caruia cele doua entitati urmau sa construiasca, distribuie si vanda camionete sub logo-ul Tata si Iveco).
Acum insa FIAT si Tata sunt din nou in relatii cordiale si nu ne-am mira daca primii i-ar spune bun venit lui Nano in Europa pentru a avea un cap de pod in vederea unui viitor colaborari cu Jaguar si Land Rover.
La urma urmei, nu-si mai permit un al doilea start ratat cu Lancia. Sau Alfa Romeo.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania