© 2025 Auto.ro
		
		
Michelin se afla in topul industriei de anvelope inca de la inceputurile automobilului, iar acum doreste sa demonstreze lumii intregi ca nu se pricepe doar la arta "imbracarii" jantelor. 
Impreuna cu chinezii de la CITIC Guoan Mengguli Corporation, ei vor dezvolta un sistem de propulsie revolutionar numit Active Wheel, care ar putea fi aplicat la scara larga intr-un viitor nu foarte indepartat.
De ce este atat de speciala noua tehnologie? Ei bine, prin intermediul ei autoturismul poate "scapa" de tot soiul de piese mari si grele precum... motorul, cutia de viteze si componentele de suspensie clasice. 
Responabilitatea propulsiei masinii va fi preluata de o serie de motoare electrice, care, impreuna cu un sistem de suspensii extrem de compact, vor fi montate direct in roti.
 Designul inovativ va permite ca un numar foarte mare de platforme tehnice diferite sa accepte aceleasi "incaltari", Active Wheel putand fi aplicata, virtual vorbind, oricarei masini. 
Sigur, pentru a intra in componenta vehiculelor din intreaga lume mai trebuiesc rezolvate anumite detalii practice (de exemplu, ce se intampla cand roata trebuie schimbata din cauza unei pene de cauciuc), insa nu este mai putin adevarat ca Michelin este pe cale sa reinventeze roata. Din nou.
									Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
								
							
									Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
								
							
									Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
								
							
									Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
								
							
									Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
								
							
									Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania