© 2025 Auto.ro
Din cauza deprecierii dolarului fata de moneda unica europeana face ca modelele europene sa fie mai scumpe de importat peste Ocean. Aceasta problema ii afecteaza si pe cei de la Alfa Romeo, care doreste sa se relanseze anul viitor pe piata nord-americana. Dar, se pare ca italienii au mai multe solutii pentru a-si atinge scopul.
Una dintre acestea este sa construiasca o noua uzina in Mexic care sa furnizeze Americii de Nord modele de volum precum sedanul 159, viitorul Mi.To si hatchback-ul 149. O solutie mai ieftina si mult mai realista ar fi sa utilizeze capacitatea de productie nefolosita a unuia dintre cei trei constructori americani din Detroit: GM, Daimler si Ford.
Intr-un interviu acordat ziarului Financial Times, boss-ul Fiat, Sergio Marcchione, a declarat ca solutia ideala pentru relansarea brandului in SUA este sa produca modele chiar acolo pana in 2011 sau 2012. marcchione a explicat ca, la inceput, Alfa va pierde bani pentru masinile vandute in SUA si nu va deveni profitabila decat in clipa in care isi va gasi un partener in regiune.
Alaturi de gama Alfa, Fiat va mai lansa in America si divizia comerciala Iveco, precum si noul model de clasa mica Fiat 500, care, spune Marcchione, spera sa aiba acelasi succes pe care l-a avut BMW cu brandul Mini.
Modelul care va fi varful de lance pentru relansarea lui Alfa Romeo este noul supercar 8C Competizione si 8C Spider.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania