Italienii, se pare, au fost foarte seriosi cand au pus problema
sa dezvolte din nou limuzine cu tractiune spate . Dar - si nu-ti trebuie un MBA in economie - este evident ca, la volumul actual al productiei,
Alfa nu-si poate permite sa dezvolte o platforma proprie.
Externalizarea este solutia si, dupa ce discutiile cu
Mercedes si
Cadillac au esuat, peninsularii sunt mai nou in tratative cu
Jaguar.
Producatorul britanic a fost preluat de
TATA, companie cu care
Alfa Romeo poate dezvolta legaturi stranse pe filiera
FIAT, acesta din urma furnizand deja
motoare indienilor.
Seful departamentului de dezvoltare,
Harald Wester, a confirmat ca zvonurile sunt adevarate si ca discutiile sunt in toi. Tot acesta a mai spus ca platforma
Jaguar ar urma sa fie folosita si de
Lancia sau chiar
Maserati, desi nimic nu este batut in cuie in acest sens.
Auto.ro nu poate decat sa salute cu entuziasm ideea celor de la
Alfa Romeo, doar si pentru faptul ca cearta despre care-i cea mai frumoasa limuzina va lua sfarsit. Designul latin, de o frumusete rara, in parteneriat cu ingineria britanica poate crea o alternativa cu adevarat tentanta, mai ales ca spiritul marilor limuzine germane sau japoneze devine incet-incet inexistent.
Acestia nu mai stiu cu ce praf de marketing sa mai arunce in ochii nostrii sau cum sa se copieze unii pe altii mai bine - vezi
S-Klasse vs
Seria 7 vs
LS -, in loc sa mearga pe valori bine conservate si sa ne cucereasca inima, lucru pe care
Alfa il poate face fara probleme.