© 2025 Auto.ro
Dupa ce am vazut pozele spion, primele poze oficiale si clipuri cu masina in actiune, iata ca producatorul italian ne arata si interiorul modelului de clasa mica.
Trasaturile specifice Alfa au ramas (ceasuri separate, scaunele cu design specific), in timp ce inginerii au incercat sa gaseasca metode noi pentru a imbunatati ergonomia.
Salutam in acest sens faptul ca sistemul Blue&Me (prin care poti sa-ti sincronizezi telefonul cu sistemul audio, sa-ti citesti mesajele, etc.) va fi oferit in continuare, dar si designul noii console centrale, pe care este delimitat mult mai bine blocul sistemului audio de cel al climatizarii.
Componentele provin in mod clar din FIAT Grande Punto, dar cei de la Afla le-au mixat atat de bine incat nu va deranja ca apartin, de fapt, unei masini mult mai ieftine.
Se mai remarca materialul ce imita carbonul si care imbraca tot tabloul de bord sau gurile de ventilatie rotunde.
Singurul minus, in opinia noastra, este reprezentat de iluminarea albastra a ceasurilor, ce nu se “pupa” nici cu nuanta rosie a celor de pe consola si nici cu traditia marcii.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania