© 2025 Auto.ro
Recent lansatul hatchback Alfa Mi.To va fi inlocuitorul versiunii entry-level a gamei 147, in timp ce viitorul model 149 va fi realizat doar in varianta cu cinci usi si va fi pozitionat pe un segment de piata superior.
Ultima noutate legata de noua Alfa 149 (rendering, jos) este faptul ca va fi construita pe o platforma complet noua si nu pe cea pe care "sta" si Fiat Bravo, asa cum era prevazut initial.
Prin despartirea gamei modelului 147 (foto, sus) in Mi.To si 149, compania italiana va juca la doua capete, si anume va putea sa-si pastreze clientii actuali si, in acelasi timp, va atrage si altii noi. In timp ce Mi.To se adreseaza tinerilor, in special celor de la oras, Alfa 149 s-ar putea potrivi mai degraba celor care prefera sa locuiasca la periferiile oraselor in case sau vile. Asta, cu atat mai mult cu cat masina va beneficia de tractiune integrala pe noua platforma, in timp ce tractiunea pe puntea fata va fi oferita standard.
Motorizarile pentru cele doua game vor fi, la randul lor, despartite. Versiunea in trei usi a lui Mi.To va primi o serie de propulsoare diesel turbo de mic litraj si eficiente cu puteri cuprinse intre 95 si 165 CP, carora li se va adauga un varf de gama de 1,8 litri si aproape 230 de "cai" care va echipa modelul GTA.
De partea cealalta, Alfa 149 va fi oferita in variante de motorizare de 4 cilindri de 120 CP si pana la V6 3.2 de 265 CP.
Noua Alfa 149 va fi dezvaluita cel mai probabil la mijlocului anului viitor, iar avnzarile vor incepe undeva spre sfarsitul lui 2009.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania