© 2025 Auto.ro
Dupa 30 de ani si vreo 800.000 de masini produse, fabricantul auto sarb Zastava a pus punct productiei simpaticului Yugo, tinta atator glume mai mult sau mai putin placute pentru proprietari inca de la debutul din 1978.
Uzina va trece printr-un proces amplu de modernizare, in urma caruia va fi convertita intr-o facilitate a concernului FIAT.
Torinezii vor trebui sa investeasca in jur de 700 de milioane de $ in fabrica Zastava, primind in schimb 70% din actiuni; totodata, FIAT si-a dezvaluit intentiile de a construi in jur de 200.000 de masini anual, desi unele surse au precizat ca cifra ar putea creste la 300.000 de masini pana in 2010.
Chiar si minima este insa foarte aproape de recordul de productie anuala al uzinei, care in 1989 a oferit spre vanzare 220.000 de masini.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania